Re: VEEL POST bij Sandd

621
@Tin-Chi
Welkom Tin-Chi!
stickers teveel..of agenda,s te weinig :?:
je hebt toch wel met je depot gebeld.. anders ben je maandag zuur, dan komen ze alsnog.

nou dat is een lekkere binnenkomer Tin-Chi.
even een drukke decembermaand , profiteer er maar van, want in januari is vaak een stille maand.

maar dollartekens in de ogen.. :lol: ik hoop dat je dromen waarheid worden :lol:

623
@Carla41
Ik kreeg te veel agenda's. Moet ze gewoon weer retouren.

@postgirl
€.€ zo beter?

Nog 8 dagen tot betaaldag, yay. \o/

Wat is veel en wat is weinig post? Voor mij is 40kg best veel, maar ik lees dat er bezorgers zijn met 100kg +. :o
Ik krijg mijn bakken met post rond 4uur, ik begin dan met sorteren en ben 3uur later pas klaar. Maar 100kg...Ik weet niet eens of ik de ruimte daarvoor heb. Ik sorteer nu alles op mijn bed, dat is het enige ruimte dat ik heb. :(
Als ik 100kg zou krijgen dan ben ik 12 uur later nog niet eens klaar met sorteren.

Zijn jullie aliens met sorteer zappers? Helpen de Kerstelfjes je? Hebben jullie superkrachten?

624
@Tin- Chi

Nee, geen aliens,, gewoon ervaren sorteerders.
binnen een paar weken = jouw snelheid ook verhoogd. :P
het gaat om de aantallen post en wat voor soort post.. wat sorteren betreft.
kilo,s is alleen belangrijk in hoe "veel" keer je het weg kan brengen.

12 uur = dan ook .. geen optie :mrgreen:

625
Vrijdag had ik aardig wat post. Mijn trolley zat mutjevol. Weet iemand trouwens wat Sandd volgend jaar zoal van plan is? Heeft iemand al wat opgevangen? Bijv. over pakketjes of folders. En is die info betrouwbaar? Ik dacht dat er iets op deze site had zien staan maar nu kan ik het stukje nergens meer vinden.

627
Aaron schreef:Weet iemand of er vrijdag veel post wordt verwacht? Dan kan ik daar rekening mee houden ivm met de sneeuw.
ik zie dit staan bij de planning:
vrijdag 7 december 2012 Gemiddeld aantal poststukken 745 :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!