Re: VEEL POST bij Sandd

631
@slagvaardige

de zorgverzekeraars zijn nog steeds hun klanten aan het aanschrijven
en de postcodeloterij uitslagen van November zijn binnen .!
Gelukkig! :lol: Geen stroopwafels in mijn wijk :mrgreen: (Y)

Google ...Uitslagen nationale postcodeloterij.. november 2012
kan je precies zien wat je mag gaan rondbrengen..har.

en slagvaardige nu er twee bezorgslagen deze maand vervallen
zal de post toch op andere momenten moeten worden rondgebracht.

634
Stel dat het weer echt zo slecht wordt als ze nu voorspellen, en het echt onverantwoord is om naar buiten te gaan, mogen we dan de post zaterdagochtend bezorgen?
Ik bezorg in een buitenwijk, waar over het algemeen bijna nooit of te laat wordt gestrooid :cry: .
Ik weet dat je moet bezorgen op dinsdag en vrijdag maar is daar in het verleden door slecht weer wel eens van afgeweken :?:
Ik bezorg pas een maand, vandaar mijn vraag.

635
@Jetje75
wie garandeert jou dat het zaterdagmorgen niet hetzelfde is.?

ligt er bij jou meer dan een halve meter sneeuw? dan gebruik je de slee als vervoermiddel.
start anders niet te vroeg.. dan is de meeste ijzel wel weer ontdooid

denk je nu echt dat er duizenden postnl bezorgers bij elke sneeuwbui de post maar
een dag opschuiven? je hoeft er maar 2 x in de week op uit voor sandd.

dit soort weer hoort er gewoon bij. het is een buitenbaantje toch.
goed aankleden.. fiets niet te zwaar laden en gaan. :lol:
gebruik snowsteps als het echt glad is, daar kan je ook goed mee fietsen. (Y) .

.

636
Ik was een keer aan het bezorgen en halverwege werd het een noodweer (hoosregen en storm) en ben ik maar gestopt en naar huis gegaan. In overleg met mijn depothouder mocht ik de resterende post de volgende dag bezorgen. Wel moest ik alles vóór 10.00 uur hebben bezorgd.

Ik zeg dus: ga even in overleg met je depothouder als het echt niet meer gaat..
ex Sandd Postbezorgster

638
Hier hebben we een bericht op de werkstaat staan dat we bij uitzondering vandaag (donderdag) al mogen beginnen met bezorgen ivm het verwachte weer op vrijdag, best fijn dat er aan ons gedacht wordt maar ja je hebt er niet heel veel aan als pas na 16:00 de post bij je wordt gebracht :? Eerst 1222 poststukken sorteren (met al die fijne kleine gladde doosjes van de postcode loterij...) en het is nu al bijna donker. We gaan het wel beleven hoor, wie weet... valt het mee... of tegen, het hoort er nu eenmaal bij :lol: