Re: VEEL POST bij Sandd

671
Ben wel benieuwd hoe die V&D gunning afloopt.
Hier moesten we na bestellen ALLE V&D die over was in een aparte bak stoppen.
De fout gesorteerde (onbestelbaar) werden dezelfde namiddag opnieuw uitgesorteerd en alsnog besteld.
Zo is ons ook medegedeeld dat het bureau die OOK de V&D mailings verzorgt op kwaliteit/prijs SanDD en PostNL op pad heeft gestuurd.
Hoe heeft SanDD de onbestelbare opgelost ?
Neem aan dat "jullie" die gewoon de volgende rit mee retour hebben gegeven, dan zou de "kwaliteit" slecht scoren.

672
@88CE

hebben we dan onbestelbare V&D mailings bij Sandd :?:
Foutsorteringen (in verkeerde wijkbak) wordt tegenwoordig door de chauffeur die de kratten ophaalt,
zo mogelijk dezelfde dag bij de goede wijk aan de bezorger afgegeven of vrijdags zelf bezorgd.
Tijdwinst van 4 dagen! :P

alleen onbestelbare post , we noemen dat Retourpost gaat terug naar depot.
Laatst gewijzigd door Carla41 op 12 dec 2012, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

674
@Carla
Dat bedoel ik dus, hebben jullie die ALLEMAAL nog op dezelfde dag bezorgd of niet .
Je komt er dus achter dat er foute aangeleverd worden en zijn bij de goede bezorger om op de exacte datum te bezorgen ?
Eerst naar jou, met de chauffeur terug, voorsorteren in een andere krat, dan weer naar de juiste bezorger..........

Maakt mij geen moer uit voor wie dat mailingbedrijf kiest hoor, ben gewoon nieuwsgierig hoe SanDD het heeft aangepakt om aan de 100% bezorging zou komen.
Vraag me trouwens af hoe ze dat checken, lijkt me sterk dat van de pak 'm beet 250 bewijs expl. fout zouden gaan.

Har
Dat zijn A6 flyers met V&D VIPP er op

675
@88CE

ik denk dat Postnl die slag sneller levert. met 5 bezorgdagen.. (6?)
maar sandd doet een inhaalslag .. was eerst de post als die fout gesorteerd was een week onderweg ..
nu wordt getracht het toch binnen 3 dagen te bezorgen.

langzaam maar zeker ... :mrgreen: (Y)

676
Post.nl is bezig met reorganiseren en dat verloopt niet al te vlekkeloos.
Waarom zou een bedrijf automatisch voor Post.nl kiezen als de post niet binnen 24 uur bezorgd hoeft te worden.
Het prijzencircus blad van V en D zit tegenwoordig in die folder pakketten van VSP.
Vaak worden die slecht bezorgd of zie je de folder over het hoofd.

678
hoi post.

welkom.
heb je de route al uitgezet voor morgen en mischien 1 x voorgefietst?
dat scheelt je morgen tijd in het zoeken naar bepaalde huisnummers.

we krijgen inderdaad morgen weer een aardige hoeveelheid.
in mijn wijk 917 poststukken (78 kilo). blijft altijd weer een verrassing wat erbij zit.
Succes!

679
ik heb voor zover bekend de straten doorgefiests ja en ik krijg er als het goed is ook een plattegrond bij ( en zo niet dan ga ik die zelf even maken met google maps )
ik heb al een beetje in mijn hoofd hoe ik het moet gaan sorteren en lopen zijn zowiezo 2 lange straten en een kleine die ik al weet dus dat scheelt een hoop daar zal de meeste post wel voor zijn...

dat is een flink gewicht kijken wat daar allemaal tussenzit...