Re: VEEL POST bij Sandd

684
Ik moest gisteren zo lachen. De chauffeur had zo met mij te doen, omdat ik zo ontzettend veel Bader heb. Was niet nodig. Ik heb hem maar even gerustgesteld, dat ik de meeste Baders in mijn flatwijk heb. Die gaan flap, flap, flap zo in de brievenbus. Ik hoef alleen maar te blijven staan. Wist hij niet. haha Mijn man lag in een deuk toen ik dat zei. Ik maakte zo'n grappig gebaar blijkbaar, met dat 'flap, flap, flap' haha

De grotere wijk heeft veel van die reisgevallen. Effeweg.nl'ers. :lol:

685
Wat betreft de post met die Baderboeken heeft mijn man net al aangeboden om de zwaardere kratten met de auto na te brengen. Fiets ik met een lege fiets naar de wijk (glad, ijzel hier) en dan vul ik mijn fietstassen voordat ik in de wijk begin. Goede deal! (Y)

688
Oh, dan moet ik eens even kijken wat mijn prognose is. Ben net klaar met de post.

Eta: Beide wijken rond de 80 a 85 kilo en maar rond de 350 stuks post per wijk. :o Ben benieuwd. :) Zou leuk zijn als ik 2x meer dan 90 kilo heb. Tikt aan met die herlaadvergoeding. :)

@88CE, dat hij dat maar even weet ja. :twisted:

689
Oeps, komt er de 28e zo zware post? Jammer dat mijn vrije dagen dan weer op zijn. :cry: (grapje) De 18e is mijn laatste vrije dag. Maar vanavond, morgen en zondag zijn zware dagen. Schilderen en sjouwen bij mijn dochter die gaat verhuizen. Vanuit ons huis dus. Dus staan de verhuisdozen ingepakt in onze huiskamer en de meubels in de garage. En die spullen moeten a.s. zondag 3 hoog zonder lift. Brrr! Wens ons maar sterkte. Geef mij maar liever post bezorgen dan iemand verhuizen. :lol: