Re: VEEL POST bij Sandd

721
Mooi zo Har! Probeer maar een bericht achter te laten. Het is altijd erg leuk om jouw blog en die van Elisa te lezen. Ik verheug me er altijd wel op. (Y)

Dat klinkt goed, die bon van Centerparcs. 150 Euro is toch aardig wat. Als je buiten het seizoen gaat, al is het maar een weekendje of een midweekje, dan kun je toch voor een leuk bedrag weg. Mocht je er geen gebruik van maken... stuur maar door naar mij hahahaha 8-) :mrgreen: Dat geldt ook voor jou @Janny! :mrgreen:

722
En jaaah hoor, daar iiis 'tie weer! Vandaag weer een Heeeleboel NPL envelopjes. Bijna hah. Met iets van een muntje om te activeren neem ik aan erin. Super opdringerig! Bah wat heb ik een hekel aan die NPL. :evil:

Aan de andere kant; dankzij hen hebben we wel een groter volume, dus meer verdiensten. Ze zijn alleen zo opdringerig. Vreselijk vind ik dat!

Ik heb ook twee volle kratten met Dela enveloppen. Lekker veel dus wederom! En Peter Langhout Reizen, Sligro enz.

724
Ja, hij was lekker vroeg, ondanks dat ik mijn eigen chauffeur niet had. Ik had nu een *lekker* haha jong broekie. (laat mijn man dit niet horen hahaha) Maar hij had zijn dag niet. Reed eerst met zijn karretje met kratten over een steen heen. Kratten over de grond. Alle post over de oprit. :o Het heeft hier geregend, dus alles lekker nat.

Dochter komt een half uurtje later thuis uit school met de mededeling dat er zo'n geval op wieltjes op de oprit staat. Dat ding waar die kratten op staan. :lol: Heeft de chauffeur hem laten staan. En hij had al zoveel. En het was zwaar. :lol:
En jahoor, twee minuten later gaat de telefoon. Of dat ding soms bij mij is blijven staan. Inderdaad!

Ik heb net even door het keukenraam gekeken en hij is nu weg. Dus de chauffeur heeft hem opgehaald. (Y)

Zo, ik ga weer even verder met sorteren. :mrgreen:

725
@slagvaardige

Klaar!
ik heb de enveloppen apart gehouden. dat sorteert makkelijker en bezorgt ook sneller.
lekker veel post.. veel verdiend vandaag. :mrgreen:
morgen twee keer rijden en Lang weekend (Y)

als je die bobbelenveloppen halverwege een slag draait is de stapel redelijk vlak. :P

727
slagvaardige schreef:En jaaah hoor, daar iiis 'tie weer! Vandaag weer een Heeeleboel NPL envelopjes. Bijna hah. Met iets van een muntje om te activeren neem ik aan erin. Super opdringerig! Bah wat heb ik een hekel aan die NPL. :evil:
Nee, het is gewoon een NPL muntje 2013 meer niet.

Er zijn bij mij ook wat enveloppes los gegaan.. Toen ik paar wilde pakken, vielen de inhoud er zomaar uit :shock:
ex Sandd Postbezorgster