Re: VEEL POST bij Sandd

731
slagvaardige schreef: Dat klinkt goed, die bon van Centerparcs. 150 Euro is toch aardig wat. Als je buiten het seizoen gaat, al is het maar een weekendje of een midweekje, dan kun je toch voor een leuk bedrag weg. Mocht je er geen gebruik van maken... stuur maar door naar mij hahahaha 8-) :mrgreen: Dat geldt ook voor jou @Janny! :mrgreen:
Wil je die bon echt hebben? Ik doe er niks mee nl.

Ik vraag me trouwens af of je zo'n bon wel echt nodig hebt. Als ik op die site kijk dan kan je gewoon boeken met 150 euro korting: http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbied ... ubon_cp_sp

732
@slagvaardige

lees de voorwaarden wanneer je de bon kan gebruiken er eens op na.
en ook ALLE PARKEN DIE WORDEN UITGEZONDERD van deelname.

@bucky
is de bon ook overdraagbaar aan derden?
want dan verkoop ik hem liever voor 50 euries op marktplaats of zo.. :mrgreen:

733
Carla41 schreef:@thei

Welkom thei.
stroopwafels dat is een aparte order.
ik zou maar even bellen dat je een extra vergoeding wil.

Zie Forum Sandd- rubriek Vergoedingen- herlaadvergoedingen..
dat wist ik niet
wie heeft ze ook gehad

734
Carla41 schreef: @bucky
want dan verkoop ik hem liever voor 50 euries op marktplaats of zo.. :mrgreen:
veel succes daarmee.. lijkt me sterk dat iemand daar intrapt! Ik denk dat wel 100.000 kerstpakketten zo'n bon erbij zitten.

Die bon is trouwens niet eens geldig tijdens feestdagen of schoolvakanties!

735
Je moet dus niet schoolgaande kinderen hebben of er zelf een weekendje tussenuit willen. Tja... kortom, we hebben er niets aan. Ik heb voor de zekerheid wel de link naar de aanbieding opgeslagen. Volgens mij kun je dan zonder bon al in aanmerking komen voor de aanbieding.
Maar bedankt voor het aanbod @Bucky. Ik zal in ieder geval eerst eens kijken of je uberhaubt via die link zonder bon kunt boeken. En misschien ken je wel mensen in je omgeving met kleine kinderen of ouderen die er eventjes tussenuit willen.

737
elisa schreef: Verkopen? Waar zit je met je verstand Carla?
Heel simpel, er word gesuggereerd dat die bon uniek is, als je er zelf niets aan hebt dan verkoop je die makkelijk.
Met de wetenschap dat die bon pruts is gewoon bij oud papier ;)

738
@elisa @bucky

ik verzin het niet zelf :lol:

Heel Marktplaats▶
179 resultaten voor 'centerparcs cadeaubonnen'

Cadeaubon van center parcs en sunparks t.w.v. 150 euro. De uiterste boekingsdatum is 30 maart 2013. Geldig voor aankomsten van…
Bieden
Gisteren
Roosje
Geleen, LI
136 km

739
slagvaardige schreef:En misschien ken je wel mensen in je omgeving met kleine kinderen of ouderen die er eventjes tussenuit willen.
Die ken ik wel natuurlijk, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal gênant om zo'n bon aan te bieden waar je weinig mee kunt. Maar mocht jij er iets mee kunnen, laat maar weten dan via PM ofzo. ;)