Re: VEEL POST bij Sandd

756
Vandaag wederom veel post volgens de prognose. Ik heb sinds begin januari al behoorlijk wat keren zo tussen de 1500 en 2000 stuks post gehad. Ben benieuwd wat we deze keer weer krijgen. Of het gaat heel erg goed met Postservice (de onderaannemer waar ik Sandd post voor loop) (Y) Ik heb maar 1 of 2 keer heel weinig gehad. (zo tussen de 200 en 300 stuks per wijk) Nooit minder, meestal veel meer.

Het gaat een beetje richting de oude Selektmailtijd. Zo rond 2004/2005 en dat is een goed teken!

Ik ben alleen bang dat ik binnenkort vanwege de grote hoeveelheden naar 1 wijk terug moet. Maar geen slapende honden wakker maken...

758
Hier 33,6 kilo, 524 stuks voor morgen..

Valt dus nog mee..
slagvaardige schreef:Vandaag wederom veel post volgens de prognose. Ik heb sinds begin januari al behoorlijk wat keren zo tussen de 1500 en 2000 stuks post gehad.
Hoeveel kilo krijg je dan voor morgen?
ex Sandd Postbezorgster

759
40 kilo voor de ene wijk en 59 kilo voor de andere wijk. 650 stuks post voor de lichtere wijk en 889 stuks voor de zwaardere wijk. Ik heb het net pas binnen. Moet vanavond naar een ouderavond. Ik zal de rest morgen maar weer verder sorteren. En dan wegbrengen. Ben dan wel iets later klaar. Maar ik heb eigenlijk geen zin om als ik de post zo laat (voor mijn doen) krijg allebei die wijken achter elkaar te sorteren.

760
@Slagvaardige, 650 stuks, dat is een heleboel. Een hele berg post dus. Daar kom ik niet eens aan. Ik denk dat ik zo ongeveer 12 kilo post heb in een tas X 2 = 24 kilo. En dinsdag iets meer vanwege h.a.h.
Vandaag had ik dus 48 kilo. en dinsdag 72 kilo.
Werk ze morgen!