Re: IKEA-catalogus

82
Nee, ik bezorg niet eerder. Ik wacht op de stickers maandag. Volgende week dinsdag doe ik de gewone post en dan trek ik woensdag en donderdag voor de Ikea's uit. En volgende week vrijdag als de Ikea's bezorgd zijn, doe ik de reguliere post weer. Vorig jaar ging het ook goed zo. Ik vind het wel leuk een keer een paar dagen, c.q. uurtjes extra bezorgen. (Y)

Sterker nog, ik verheug me op het bezorgen van de Ikea's. :lol:

Re: IKEA-catalogus

83
@slagvaardige

na jouw nee dacht ik .. he?
met ja .. bedoel ik: Ja, ik wacht tot de stickers er zijn.

ik doe hetzelfde .. neem dinsdag en vrijdag met de reguliere post wat mee
en de rest rijdt ik woensdag in twee keer uit.

maar ja ik heb er slechts 250.

wanneer worden de ikea,s op de bezorgbonnen verwerkt?
het is nog niet te zien..

vrijdag 7 september zie ik heel veel kilo,s en aantallen, staan ze daarbij
of komt er dan weer een bijzonder grote order?

Re: IKEA-catalogus

85
Als ik maandag de post krijg met de stickers voor de Ikeagidsen worden er tegelijk (na de bezorging van de folders) al een stel gestickerd en 2 grote straten worden dan al voorzien van de gidsen. Dinsdag doe ik er een stel tussen de post. Dan ga ik desnoods met de trolley. En wat dan niet klaar is gaat weer op woensdag weg of bezorgen we dinsdag nog met de auto. Dan kan al 3/4e van mijn wijk naar de Ikea. Mijn man heeft nog vakantie dus die kan meehelpen. Maar woensdag zijn de Ikeagidsen vast allemaal bezorgd. Ik heb het goede weer al besteld. :D. .

Re: IKEA-catalogus

87
slagvaardige schreef:Mijn 'nee' was een reactie op Elise die vroeg of er ook mensen al Ikea's zouden bezorgen voordat ze de stickers hadden. Van Bucky weet ik dat wel ja. haha.
Tja ik maak dit jaar niet veel kans op die transportfiets denk ik.. :lol:

Re: IKEA-catalogus

88
elisa schreef:Moet je perse op die stickers zitten wachten , je kunt ze toch gaan bezorgen lijkt mij? Vraagje doen jullie dat?
Nou niet elke huis heeft een ikeaboek.. ik had echt niet genoeg om in beide wijken alle huizen te doen! Ik ben reuze blij met die stickers, dan weet je welk nummer je moet hebben. En volgens is de adressenlijst van de ikea enorm verouderd... ik kom namen tegen waarvan ik weet dat die mensen al jaren geleden zijn verhuist... maar heb ze wel in de bus gegooid..dan hebben die mensen ook wat te lezen :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron