Re: VEEL POST bij Sandd

822
Djaena, volgens mij zijn hierbij (meer dan 650 stuks) de Ikeagidsen meegeteld. Ben dan blij dat het nu even rustig is met de gewone post. Dan kun je in no time alle Ikea's in de brievenbussen wurmen of mikken (ligt er aan hoe groot de brievenbussen zijn). :lol:
Zet hem op collega's en laten we zorgen dat de Ikea aan het eind van deze ronde weer supertevreden is (net als alle andere klanten). Dat ze die tevredenheid aan potentiële klanten doorgeven en dat dadelijk de post bij bosjes onze kant op komt. Dat is dan een win win win situatie; klant tevreden, Sandd blij en wij blij. :D

823
@ postbode7
De Ikea zit er niet bij. Deze staan op de bon voor 13-08 en niet op die voor 09-08. Ook worden de Ikea's niet bij de prognose weergegeven. (ik zit via Reli, dus misschien zit er verschil in). Vandaar dus ook mijn nieuwsgierigheid van wat het zou kunnen zijn, morgen zal ik het zien :D

@ Carla41
Het bezorgen bevalt me tot nu toe prima (op van die ellendige piepende dingen in tuinen na). Ik heb er inmiddels, na 5 weken, al aardig wat routine in en kan het ook uit mijn hoofd op straat sorteren en bundelen.
Ik denk ook dat de Ikea gidsen wel fijn zijn omdat ze gemakkelijk door de brievenbus gaan, zo'n dun papiertje is veel lastiger. Zeker wanneer je er zo'n vervelende zware klep achter hebt zitten :evil:
Nadeel is wel dat ze heel zwaar zijn, ik zal mijn looprondjes dus wel even wat kleiner moeten maken. Zo'n 60 gidsen in één rondje mee tillen zal wat lastig worden denk ik :lol:
Hoe het bevallen is kan ik je dinsdag vertellen ;) Vrijdag ontvang ik de gidsen, dinsdag ga ik ze weglopen.

@har099bezorger
Gezien je woonplaast, bezorg je dan ook in Gorinchem? Ik zit aan de andere kant van de brug.
Waarom ben je niet nieuwsgierig naar de normale aantallen van je wijk?

825
@djaena

oh jee, piepende tuinen.. even oordopjes in als je er steeds langs moet.
en gewoon even aanbellen en vragen of het wat zachter kan.. :P
of vragen of har het even voor je regelt.. die heeft een reputatie in Gorinchem.
voor har.. doen ze alles :? :D

klopt. Ikea,s komen pas volgende week dinsdag op de bon.
Sandd haalt ze er al een paar jaar voor de laatste prognose uit.. en dan komen ze er bij de definitieve slag weer bij.
waarom? joost zal het weten :lol:

en zo zwaar zijn die Ikea,s niet hoor. 465 gram.. minder dan een pond suiker. je neemt ze toch mee per fiets..
60 per rondje kan dus wel. :lol: . ik haal er ter plekke steeds een stapeltje uit.
telefoonboeken die zijn wel zwaar :?

@har
zit je er doorheen har omdat de post te weinig is, of omdat je zo,n "shit" wijk hebt nu :lol:
Laatst gewijzigd door Carla41 op 07 aug 2013, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

827
@djaena

ja ik begreep dat wel..
maar doe jij 60 huizen in 1 keer? bedoel je flatwoningen djaena..?
anders ben je een aardig eindje van je fiets vandaan.

ik heb veel te veel post om de post van 60 woningen sowieso in 1 keer mee te nemen.
en als ik mn fiets ergens in het midden van een straat parkeer.. pak ik hoogstens de helft
van de woningen mee. ben dan sneller terug bij mijn fiets en hoef hem dan niet steeds op
slot te zetten.

828
Ja, die doe ik in 1 keer. Ik heb drie van die grote rondjes in mijn wijk gemaakt. Ik zet mijn fiets zo centraal mogelijk neer en pak dan drie straten in één rondje. En mijn fiets op slot zetten?, dat doe ik niet hoor. Ik bezorg gelukkig in een dorp waar dat nog kan en de meeste tijd kan ik mijn fiets zien. En nee, ik heb geen flats, maar wel een binnenwijk.
Ik heb nog ff op de stratenlijst geteld en het zijn er zelfs 80 :shock: in mijn eerste rondje.
Ik werk nog maar pas voor Sandd en momenteel is er niet zoveel post. Voor mij dus nog prima mee te nemen in één rondje. Mocht er straks echt veel meer post zijn dan zal ik mijn looproute wat aan moeten passen. (of meer spierballen kweken :D )

830
ik neem me fiets altijd mee, in het begin liet ik de fiets wel staan maar heeft ook wel te maken dat er op dit moment niet zoveel post is. Ik heb nu even 2 wijken en ik neem alle post voor 1 wijk tegelijk mee en dat kan omdat er niet zoveel is maar in het begin dat ik bij sandd kwam werken moest ik een aantal keren terug naar huis om de rest op te halen, ik hoop wel dat het binnenkort weer drukker gaat worden.
Sinds Maart 2013 bezorger bij Sandd