Re: VEEL POST bij Sandd

855
Wat schetst mijn verbazing? Krijg ik ineens de post al om 16:00 uur aangeleverd, ondanks de enorm grote hoeveelheid. Vorige week en afgelopen dinsdag had men mij gevraagd voor een invalwijk, maar die heb ik afgewezen vanwege de late aanlevertijd. (na 19:00 uur)

Krijg ik de post om 16:00 uur nu. Dus ik vragen aan de chauffeur hoe dat komt. Zegt hij, dat men de route omgegooid heeft. Ze hebben hem gesplitst en nu ben ik met die nieuwe route weer een van de eersten. En hopelijk bleef dit zo. (Y)

Bedankt Postservice! (Y)

Ja, en kijk, dan kan ik natuurlijk wel weer af en toe een invalwijk doen..

856
Veel post vandaag, en wat voor post.
Ik heb kramp in, mijn vingers om alles in bundels te krijgen vanavond.
Van alles heb ik voorbij zien komen: spekgladde post van de Brandwondenstichting, plakpost van U.A.F, piepklein opgevouwen post van de NS, dikke opgevouwen kranten van een modehuis, en nog kinderboeken in een plastic zak.
Nu maar hopen dat morgen alles op zijn plaats blijft zitten.
Sterkte voor degenen die nog niet klaar zijn. :roll:

857
Doro, je kunt alles op zijn plaats houden door er elastiekjes om te doen. En als je een hele stapel hebt, doe je daar weer een dik elastiek (kousenband) omheen. Dan blijft het vast wel bijeen. Maar houd de post goed tussen je handen geklemd want die kleine kaartjes van de NS vallen er anders zo uit.
Werk ze morgen. Ik heb 1056 poststukken voor 2 wijken. Een wijk is een invalwijk met 326 afgiftepunten. Mijn eigen wijk telt 342 afgiftepunten. Samen dus 668 afgiftepunten. Ik ben nog wel even bezig. Maar het is morgen lekker weer dus heb ik er helemaal zin in. Mijn eigen wijk gaat grotendeels met de trolley en de andere wijk met de fiets. Dan nog een korte autoroute en klaar ben ik. Kan ik de folderpakketten weer af gaan tellen en het bed verschonen. En naar de AH voor de boodschappen.

858
Vreselijk die extra spoordeelboekjes :? wat een rotdingen

Ik heb 584 stuks vandaag gisteravond voetbal gekeken en tussendoor gesorteerd nu alleen nog 100 tot 600 van een straat sorteren maar dat kan wel als ik terug kom van mijn eerste ronde want dan moet ik mijn zoontje toch ophalen en redt ik het niet om de rest ook te lopen dat doe ik weer vanmiddag als hij weer naar school is.

Ik had ook veel plakpost en die van ikea kraakt zo naar o :| en in de consumentengids zit een klein kaartje los in kwam ik er twee van tegen los in de krat.