Re: VEEL POST bij Sandd

881
Ja en ook kadobonnen ofzo ;)

Nou hopelijk bij mij niet XD haha ik heb een prima tijd zo tussen de middag broodje smeren voor de kids post aannemen kiddo weer naar school brengen komt precies goed uit :lol:

Hemelsbreed woon ik nog geen 10 min van het hoofdkantoor af mijn wijk grenst zelfs aan de ecofactory als het me helemaal niet aan zou staan dan zeg ik wel dat ik het zelf op kom halen :lol: :lol: :lol:

Een vriendin van mij werkt nog op de planning, en mijn directe collega van destijds die zit nu bij Depot Apeldoorn kan ik gelijk ff kletsen haha :lol:

883
haha nou als het mag weet ik niet maar als ze me een andere bloktijd zouden geven en die past me niet zou ik het wel aangeven dat ik het zelf op kan halen :lol:

Heb alles ff uit de bakken gehaald en gesorteerd op straat, het is voornamelijk plakpost en glijpost :lol:
Veel van die mode boekjes, een mevrouw krijgt morgen 8x dezelfde Heine :lol: :roll: wat zou ze er blij mee zijn :lol:

884
Acht Heine! OH MY GOSH! hahahaha
Ik heb de post ook binnen. 8 bakken vol met inderdaad veel zwaardere Klingel enz. en ook van die envelopjes met iets blauws erin. Zijn dat die kadobonnen?

Ik ga gauw verder met sorteren. Ben ik klaar voor het eten.

Ja, het heeft toch wel geholpen het klagen over de aanvoertijd. Nu heeft iedereen bij de DAZ code zijn of haar post eerder. (Y)

889
Heb het inmiddels ook binnen. 8 dikke kratten voor mijn kleine wijk en 6 kratten voor de invalwijk. 80 kilo in totaal. Ben maar gauw begonnen. :lol: Ga vanavond na het eten weer verder.

Geeft niet dat het zoveel is. Heb ik wat te doen morgen. De natte sneeuw mag in het Westen blijven. :lol: