Re: VEEL POST bij Sandd

891
Wat ik tegenwoordig doe bij veel grove post is de grote stukken, Spoor in dit geval en nog wat groot en zwaar spul, apart ingooien, zetten en wegbrengen. Is alleen een aanrader als je niet al te veel meters hoeft te maken: mijn wijkjes liggen in de Jordaan dus dat is lekker compact.

Vind dat spoorblaadje wat vervelend in combinatie met wat kleinere post (dat flappie !). Op deze manier kan ik ook gewoon m'n rondjes blijven lopen, alleen nu twee keer!

Geen probleem, verwacht lekker weer (droog!)

Werk ze morgen allemaal!

Re: VEEL POST bij Sandd

892
Inderdaad aardig wat post. Zou er 343 krijgen en het werden er 489. Was pas laat klaar met sorteren omdat ik vanmiddag ineens met mijn man naar het ziekenhuis in Utrecht moest. De huisarts had met het ziekenhuis gebeld en we werden vanmiddag nog verwacht. Wij dus naar Utrecht. De heenweg ging snel genoeg maar toen we terug wilden gaan was het spitsuur. Nou dat hebben we geweten! We hebben er alleen al een uur over gedaan om van het UMC op de snelweg te komen!. Eén grote file vanaf het ziekenhuis t/m de oprit van de snelweg. Shit. Daarna nog een uur rijden dus dan snap je het wel. Waren pas na 19.00 thuis en toen moest er dus nog gesorteerd worden en gegeten want ik had toch wel trek gekregen. Tenslotte ligt het e.e.a. in de trolley. Daarna heb ik wat voor de fietsroute en dan nog met de auto bezorgen. Dus ik ben morgen even mijn conditie aan het trainen. Terwijl ik dacht rustig naar mijn moeder te gaan en daarna naar de Lidl en de apotheek. Ja, het kan even anders lopen.

Re: VEEL POST bij Sandd

893
marcellis73 schreef:Wat ik tegenwoordig doe bij veel grove post is de grote stukken, Spoor in dit geval en nog wat groot en zwaar spul, apart ingooien, zetten en wegbrengen. Is alleen een aanrader als je niet al te veel meters hoeft te maken: mijn wijkjes liggen in de Jordaan dus dat is lekker compact.

Vind dat spoorblaadje wat vervelend in combinatie met wat kleinere post (dat flappie !). Op deze manier kan ik ook gewoon m'n rondjes blijven lopen, alleen nu twee keer!

Geen probleem, verwacht lekker weer (droog!)

Werk ze morgen allemaal!
Je kunt kleine post ook in de flap van Spoor doen ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: VEEL POST bij Sandd

894
@marcellis73

twee keer uitrijden als het in 1 keer mee kan zou ik niet snel doen.
dan houd je desnoods de kleine stapel als het heel veel is bovenop de grote en voeg je ter plekke in.

tip van slagvaardige is ook handig!

ik sorteer wel groot/klein thuis apart uit en voeg het dan in.
alleen pakjes/ env. met potlood/ verband en heel kleine staatsloterij env.. houd ik apart.

Re: VEEL POST bij Sandd

896
Ja ik heb de kleine post ook in de flap gedaan. Was inderdaad handig.

En veel post gaat soms net zo snel qua bezorgen. Kon een wijk (al was het 40 kilo) toch in een keer meenemen, dankzij mijn postrek met mand. Kon mooi het gewicht verdelen. En of je nu 1 of 10 enveloppen in de bus doet. Ik doe er overigens liever 10 in de brievenbus. :lol:

Ah daar komt mijn collega van Postservice de post brengen. (Y)

Re: VEEL POST bij Sandd

900
marcellis73 schreef:Wat ik tegenwoordig doe bij veel grove post is de grote stukken, Spoor in dit geval en nog wat groot en zwaar spul, apart ingooien, zetten en wegbrengen. Is alleen een aanrader als je niet al te veel meters hoeft te maken: mijn wijkjes liggen in de Jordaan dus dat is lekker compact.

Vind dat spoorblaadje wat vervelend in combinatie met wat kleinere post (dat flappie !). Op deze manier kan ik ook gewoon m'n rondjes blijven lopen, alleen nu twee keer!

...
Dat dacht ik vandaag ook te gaan doen, maar ik kwam tot de conclusie dat de overgebleven "kleine post" niet de moeite was om de hele wijk nog eens te gaan lopen. :mrgreen:
cron