De info is binnen.
We krijgen een Overlapvergoeding van 1 Eurocent. Een adresvergoeding van 4 Eurocent, een wijkvergoeding (ik ga flink omhoog. Yes!) een herlaadvergoeding vanaf 30 KG per wijk, Eigen Postvergoeding van 6 Eurocent (dat is eigen post van Postservice zelf) en HAH vergoeding van 3 Eurocent, mochten we hah hebben. Ik heb zo'n vermoeden dat we wel aan de hah gaan, anders zou het niet vermeld worden.
De adresvergoeding was bij ons altijd 3 Eurocent. Dus we gaan iets omhoog.
Mijn wijknummer is anders geworden. Ik denk dat er inderdaad, zoals Har099 al schreef, wijken 'verdwenen' zijn. Ik heb iets andere straten gekregen, maar al met al is het nog een overzichtelijk, compact blok dat ik mag doen. Ik heb er twee loopstraten bij gekregen en al mijn flatstraten gehouden.
De straten die verafgelegen waren, zijn bij een andere wijk gevoegd. Dat vind ik op zich niet zo erg. Ik denk dat ik nu nog wel sneller klaar ben ook, daardoor.
Ik zie trouwens net dat bij een lange winkelstraat de hoogste even nummers ook weg zijn uit mijn wijk. Onlogisch. Want ze liggen in mijn compacte blok. Niet zo handig voor mijn collega die dat nu moet gaan doen. hmmm. Dat is niet zo handig. Wel handig voor mij, maar lastig voor haar. Nu moet zij een stuk om... hmmmm Denk niet dat ze daar blij mee zal zijn... Denk het niet.

(was even aan het peinzen)