Re: Rare poststuk(s)

11
Ja Slagvaardige. Dat had ik deze week ook. P. den Rondestraat werd P. Ronculeurstraat of Galubastraat Gakubzstraat of zoiets. Inderdaad, hoe verzinnen ze het. :lol: Had vandaag ook een poststuk met goede wijkcode maar met een straat die niet in mijn wijk ligt. Maar hij ligt vlak bij mijn wijk dus ik bezorg hem toch maar. Maar ik had dinsdag ook post voor Teteringen en Bergen op Zoom en daar ga ik dus echt niet heen. :)

Re: Rare poststuk(s)

12
:lol: och, als ik al die poststukken moet bezorgen die niet in gorinchem liggen, maar wel mijn wijkcode heeft, dan ben ik letterlijk heel de dag bezig met de trein + fiets + kijken waar de straat ligt.. en dan ken ik denk nog net op de koffie bij elisa en slagvaardige! :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Rare poststuk(s)

13
Ik had het laatst nog vreemder: poststukken voor Culemborg, en niet eens een straat, nee, POSTBUSSEN!! Nee, ik heb niet louter postbussen!! Het vreemde was, dat de namen van de geadresseerden me wel wat zeiden, maar het is nou niet zo dat ik uit mijn hoofd weet waar die mensen wonen. Misschien zijn ze wel ergens opgenomen in een of andere inrichting. Maar weer teruggestuurd dus.

Re: Rare poststuk(s)

16
Ik heb iemand die Uerkvitz heet zij krijgt ook de meest originele versies van haar naam op poststukken. Sommige poststukken hebben ook de juiste straat maar duidelijk het verkeerde huisnummer. Het Vlaamsch Broodhuis bijvoorbeeld ligt op nummer 64 op een aantal poststukken staat nummer 24 ik heb het nagevraagd maar nee het moet echt 64 zijn. Een andere maakte van nummer 212 nummer 2.

Re: Rare poststuk(s)

17
Of ze voegen allerlei onzin toe aan de nummers: 152S bv, geen S te bekennen, wel gewoon 152. Of 662-22; gewoon een huis, geen bejaardentehuis met interne nummers! Of een verdubbeling van het huisnummer: 12-12; of ze vergeten een cijfer; door de postcode kom ik er dan achter dat nummer 54 nummer 514 moet zijn; nummer 54 bestaat natuurlijk wel, maar andere postcode en een andere naam van de geadresseerde (extra bewijs).

Re: Rare poststuk(s)

19
elisa schreef:DE P c loterij maakt de meeste adres fouten let maar s op! Het is een grote bulk machine daar.
Ik heb het idee dat mensen die op straat worden aangesproken (ofzo) ook maar een willekeurig adres opgeven.
Al een paar keer een stuk gehad dat geadresseerd was aan een garagebox.

Heel vroeger, toen de Postcodeloterij van start ging, kreeg ik een introductiebrief.
Het idee sprak me wel aan, maar... ze hadden voor mijn adres een totaal verkeerde postcode gebruikt. :mrgreen:
De postcode was toen eigenlijk nog niet zo ingeburgerd voor privé-gebruik, al waren er allang wijkcodes voor zakelijke post.

Re: Rare poststuk(s)

20
Had gisteren drie snippertjes/restanten van een envelop tussen de gewone post zitten, inhoud nergens te bekennen. Zowel geadresseerde als afzender was na enig puzzelen wel te achterhalen. Heb het uiteraard niet bezorgd, maar ben benieuwd naar het vervolg; zou leuk zijn als geadresseerde toch te weten komt dat afzender aan hem/haar gedacht heeft. ;-) Dan hangen ze het excuuskaartje maar in de boom :)
cron