Re: Rare poststuk(s)

7
Ik heb wel eens post voor Roermond. Met mijn wijkcode. Dan hebben ze de postcode beginnende met 66 verward met 68 of post voor postcode 86 ipv 68. En dan wel mijn DAZwijkcode. En maar denken dat ik 'even om ga rijden?' :lol: :mrgreen: :lol: *ja, dankjedekoekoek*

Eergisteren zat er een zak met paaseitjes in mijn krat. Dat was wel leuke rare post. (Y)

Re: Rare poststuk(s)

9
Ik kreeg in Amsterdam een hele stapel met post (40 stuks) voor Zwolle in mijn krat. Afgelopen week een stuk voor Rotterdam. Maar ja ik kreeg laatst een envelop terug met juiste wijkcode en het juiste huisnummer alleen andere wijkcode een andere straat. Ik let nooit op de straatnaam ook omdat je van elke straat hier meerdere versies hebt. Eerste helmerstraat, tweede helmerstraat, derde helmerstraat enz. Maar als je sorteerd op postcode dan komt post met de verkeerde postcode dus ook daar waar de postcode naar verwijst. Puur een fout van de afzender

Re: Rare poststuk(s)

10
Wat ik ook zo koddig vind zijn de verbasteringen van de straatnamen in je wijk die je soms tegenkomt. Dan denk ik soms van sjonge jonge, hoe verzinnen ze het. Die heeft niet goed geluisterd aan de telefoon, toen die het adres opnam. Of de geadresserde was zwaar dyslectisch toen hij zijn adres opschreef.
cron