Re: postcode loterij pakjes doosjes

2
@thei

je had ze al eerder he thei.. gewoon hetzelfde doen.
en extra vergoeding vragen.. dinsdagmorgen je depot bellen en anders mogen ze het ophalen.
je begint met "er staat een extra vergoeding voor ... hoeveel is het ook al weer? Succes thei (Y) (Y)

je kan 4 kratten makkelijk in 1 keer mee.. dus 2 keer rijden.. dat is toch niet zo erg.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

5
Ik heb zaterdag 681 dozen stroopwafels mogen ontvangen. Die kan ik echt niet allemaal olp 1 dag bezorgen. Mijn halve wijk staat vol met brievenbussen die ondiep zijn. Moet ik bijna overal met mijn liefste glimlach gaan aanbellen. Raar trouwens hoor, pas ook al hier de stroopwafel-straatprijs gevallen. Erg vervelend ook dat je tig keer naar je huis moet terugfietsen om weer een stelletje op te halen.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

7
Nou, die k..doosjes met stroopwafels mogen voor mij wel wegblijven. Zit er niet op te wachten of ik moet veel extra uren erbij krijgen. En helaas kan mijn gebit die dingen ook niet goed meer verwerken. Kunnen ze geen zachte koeken opsturen? Die kan mijn gebit wel aan. :lol: Geef mij de PCL-brieven maar. Had wel een ander pakketje (vrijdag) bij mijn post. Geen idee waar dat vandaan kwam maar het leek me er geen van de PCL. Hij kon gelukkig wel in de brievenbus omdat die brievenbus open was en groot genoeg. Werk ze dinsdag. Hopelijk met mooi weer.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

9
als je postcodeloterij.nl uitslagen april 2013 bekijkt
kan je zo zien of je met je bezorgwijk ook onder de "gelukkigen" valt wat je bezorgen betreft.
uiterlijk eind mei moeten die worden bezorgd. ( kan je ze dus in je bakken aantreffen).

tip.. een aantal hebben al een extra vergoeding weten los te peuteren bij hun depot
en verruiming van de bezorgdagen.. voor de stroopwafels.
Ga in overleg met je depothouder. baat het niet dan schaadt het niet.
cron