Nieuwe kleding van sandd

1
Wie heeft er al ervaring in het dragen van de nieuwe sandd jas..
het fleece vest is veranderd van samenstelling. het moet meer winddicht(warmer) zijn geworden..?
ik heb het nog niet gebruikt.. het lijkt me een wat zweterige binnenkant? maar mischien valt het mee.

de jas is wel nog groter en vierkanter geworden. meer een herenjas.. met diepe zakken.

de nieuwe buitenjas is in ieder geval waterdicht.. met die hoosbuien deze week bleven de
druppels er op liggen.. en lekte het nog niet door. :P

Re: Nieuwe kleding van sandd

3
@kwebbeltje

zo,n hollandse stortbui, weet je dat die zelden langer duurt dan een minuut of 5?
ik heb een plastic hoes bij me en stop de post er tijdens regenbuien in, want op je
arm wordt de onderkant nat van je mouw.. (Y)

of ik heb een geplastificeerd groot tijdschrift wat ik pas op het allerlaatst moet bezorgen
los bij de hand en houd dat boven de post..

Re: Nieuwe kleding van sandd

4
Ik heb, en de jas en het fleece vest uitgeprobeerd. Ze zitten beiden wel lekker moet ik zeggen, maar inderdaad (nu zweet ik wel heel erg als ik wat doe) toen ik de jas na mijn postbezorging halverwege uit trok was de binnenkant, met name de mouwen zeiknat. Ook het fleece vest word bij mij flink vochtig aan de binnenkant.

Peter

Re: Nieuwe kleding van sandd

6
Carla41 schreef:@peter

binnenkant mouwen is 100 % nylon.
is de fleece nu dikker dan de vorige peter of lijkt dat zo?
Ik had geen vorige Carla, heb nooit bedrijfskleding van Sandd gedragen ik heb altijd gezegd als ik er zelf voor moet betalen ga ik geen reclame maken voor de baas.. 8-)
cron