Re: Sandd BezorgerApp

4
Ja want hoe zit het als je een vervangingswijk hebt? Wordt dat dan ook aangepast in de app? Als je alleen je eigen wijk kunt afmelden is dat wel lastig. Kun je alsnog thuis aan de gang.

Geef mij maar het afmelden via de computer.

Trouwens big Brother registreert je toch overal. Nu die winkels je al kunnen volgen. Je kunt beter een hele ouderwetse mobiel zonder internet en wifi enz meenemen als je op pad gaat. En wifi uitzetten als je wel zo'n mobiel hebt.

Bah ik hou niet zo van dat gespioneer. Ben misschien flauw, maar ik hou van leven en lekker laten leven. En doen wat ik zelf wil. Dat is juist zo fijn aan dit vak.

Re: Sandd BezorgerApp

6
Ik heb nog een oude Nokia, zonder wifi en zelfs zonder internet. Zo een waar een truck overheen kan rijden en die het zelfs nog doet als hij in een flinke plas water is gevallen. Heb ik destijds aangeschaft toen ik voor Postnl begon.

Ben ik toch bereikbaar en niet te traceren. :twisted:

p.s. Sandd kan toch niemand verplichten zo'n app aan te schaffen?

Re: Sandd BezorgerApp

7
Zon oude Nokia gebruik ik ook nog steeds prima toch!
Ik doe m aan ivm de kids en school, dat ik daarvoor bereikbaar bent thats it.
De rest gaat per vaste telefoon, ja lekker ouderwets. Maar wel privacy.
Internet gewoon middels de Pc.

nou dan maar onbereikbaar ......lekker , doe er niet aan mee gewoon!

Re: Sandd BezorgerApp

8
elisa schreef:Zon oude Nokia gebruik ik ook nog steeds prima toch!
Ik tot voor kort ook, een heeeeele oude (nog net geen antenne eraan, haha). Nu toch eindelijk stuk gegaan.

Op straat hoor je er niet bij, als je niet de hele dag naar je smartphone loopt te staren... maar de meesten zien je toch niet lopen :)

Re: Sandd BezorgerApp

9
slagvaardige schreef:Ik heb nog een oude Nokia, zonder wifi en zelfs zonder internet. Zo een waar een truck overheen kan rijden en die het zelfs nog doet als hij in een flinke plas water is gevallen. Heb ik destijds aangeschaft toen ik voor Postnl begon.

Ben ik toch bereikbaar en niet te traceren. :twisted:

p.s. Sandd kan toch niemand verplichten zo'n app aan te schaffen?

ik heb ook nog een oude Nokia, ik kan er alleen mee bellen en sms'en. puur voor de bereikbaarheid.

van de week deed postnl een onderzoek onder postbezorgers, of ze bereid zijn om een smartphone aan te schaffen, als dat handig is voor het werk. Ze willen dan een app ontwikkelen om ons te informeren over het werk. ik weet zo net nog niet, of ik dat alleen voor het werk ga doen...tja verplichten, lijkt mij niet.

Re: Sandd BezorgerApp

10
Geertjan schreef: van de week deed postnl een onderzoek onder postbezorgers, of ze bereid zijn om een smartphone aan te schaffen, als dat handig is voor het werk.
Kweenie, als ze een gewone website al niet fatsoenlijk draaiend krijgen... en dan komt er zeker wifi op de depots?? Ik heb net weer in een fiets geïnvesteerd, die wil ik er eerst uit hebben ;)
Maar als Sandd een BezorgerApp krijgt wil postnl natuurlijk niet achterblijven!
cron