Re: Postbezorger de cel in om fraude

21
nou Sandd weet ook wel wat frauderen is.

Een poos geleden werd er een wijk van me afgepakt omdat je tegenwoordig maar 1 wijk mag lopen.

Wat schetst mijn verbazing toen er een "collega" mijn wijk had overgenomen omdat hij als OVO bezorger een paar centen goedkoper kon werken en het mooiste is dat hij een uitkering had. De beste man had boven zijn uitkering nog 3 a 4 zwarte wijken voor Sandd te lopen. Sandd moet dat gewoon geweten hebben, maar heeft er voor gekozen om eerlijke bezorgers en zwart werkers tegen elkaar uit te spelen. Er is hier over ook een klacht bij de sociale dienst ingediend en ik heb hem daarna niet meer gezien.

Het is wel grappig dat blauwe brieven soms door zwartwerkers bezorgd worden, en dat door een bedrijf dat eerlijkheid zo hoog in het vaandel heeft staan. Wel moet eerlijke bezorgers en een eerlijk bedrijf voor deze praktijken bloeden

Re: Postbezorger de cel in om fraude

23
souliesandd schreef:Nou, wat raar, ik heb gewoon nog 2 wijken hoor! Ik heb een contract!
Juich niet te vroeg.
Tot dusver hebben ze nog niemand zonder contract kunnen vinden om een van die twee wijken van je over te nemen, maar dat is misschien alleen maar een kwestie van tijd.
cron