TON Magazine

1
Vandaag nieuw in de krat: het magazine Ton. voor mensen die in de transport/logistiek werken.
best een grote oplage.. ik had er tientallen (Y)

en nu bij Libelle/Margriet er flink op de centen moet worden gepast, ontslag van bij Libelle een derde van de redactie
en bij Margriet een vijfde van de redactie.. zie ik de kans dat ze naar Sandd overkomen toenemen..

Re: TON Magazine

2
Carla41 schreef:Vandaag nieuw in de krat: het magazine Ton. voor mensen die in de transport/logistiek werken.
best een grote oplage.. ik had er tientallen (Y)

en nu bij Libelle/Margriet er flink op de centen moet worden gepast, ontslag van bij Libelle een derde van de redactie
en bij Margriet een vijfde van de redactie.. zie ik de kans dat ze naar Sandd overkomen toenemen..
In totaal gaat het om 16 mensen die ontslagen worden, dus die percentages klinken spectaculairder dan het is. Overigens hebben deze bladen vrij recent weer bij os bijgetekend, en meestal zijn dat contracten voor 3 jaar, so don't get your hopes up.

Re: TON Magazine

3
"Bij het tijdschrift Libelle verdwijnen komend jaar ongeveer tien banen. Het damesblad gaat de redactie inkrimpen van 37,5 naar 28 arbeidsplaatsen. Margriet eindigt met het schrappen van zes banen op 19 voltijdsplekken."
Mischien is het zo duidelijker Newman.

ik las onderstaande reactie op het Postnl Forum:
"Bij Sandd werkt als het goed is nu ook een groot deel van de mensen onder CAO, en desondanks bestaat dat bedrijf nog steeds, Sterker nog: Bij Sandd neemt de hoeveelheid post jaarlijks toe. Kennelijk zijn ze toch ergens beter in dan wij. Marketing, scherper prijsbeleid, dat soort werk.

tja, dat is een conclusie die kan kloppen. (Y)

Maar het Ton Magazine... nog niet gemist bij Postnl Newman?

Re: TON Magazine

4
Carla41 schreef:"Bij het tijdschrift Libelle verdwijnen komend jaar ongeveer tien banen. Het damesblad gaat de redactie inkrimpen van 37,5 naar 28 arbeidsplaatsen. Margriet eindigt met het schrappen van zes banen op 19 voltijdsplekken."
Mischien is het zo duidelijker Newman.

ik las onderstaande reactie op het Postnl Forum:
"Bij Sandd werkt als het goed is nu ook een groot deel van de mensen onder CAO, en desondanks bestaat dat bedrijf nog steeds, Sterker nog: Bij Sandd neemt de hoeveelheid post jaarlijks toe. Kennelijk zijn ze toch ergens beter in dan wij. Marketing, scherper prijsbeleid, dat soort werk.

tja, dat is een conclusie die kan kloppen. (Y)

Maar het Ton Magazine... nog niet gemist bij Postnl Newman?
Nee, nog niet gemist, ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Misschien is het een nieuw blad?

Re: TON Magazine

6
@Carla41,

Dit blad bezorg ik al een hele tijd.
Lang geleden bezorgde ik ze al via Netwerk VSP.
Ze zijn denk ik van Netwerk VSP overgestapt naar Sandd en daarom kent Newman het blad niet.
Wat wel nieuw bij mij is het blad van omroep Max.
De tijd dat we enkel geadresseerde reclame bezorgden is gelukkig al lang voorbij.

Re: TON Magazine

7
@Doro

heb ik er hier ws veel nieuwe leden bij
ik had hem nog niet eerder in mijn bakken gezien. :D

Ja, Max is naast Plus ook een goede binnenkomer.
hoe meer nieuwe bladen hoe beter!

ik verwacht ook binnenkort de Spoor weer.. weet jij wanneer Doro?

Re: TON Magazine

8
Ja, ik zag de Max er ook tussen zitten. Aangezien ik veel bejaarde mensen en veel ouderen en van middelbare leeftijd in mijn wijk heb, heb ik geluk! Zowel met de Max als met de Plus. Ook veel Anbo en Sociale Verzekeringsbank, betreffende pensioenen. Ik krijg om de paar weken wel bakken vol met van die SVB A-4 enveloppen. Ik neem aan dat dat pensioenbrieven zijn? Of zo..

Maar goed, mijn postvolume verdubbeld de komende 4 slagen ook. Van gemiddeld 450 poststukken per slag, naar gemiddeld 1000 poststukken per slag.

We zullen zien wat erbij zit. Ik vind het prima zo! (Y)

Ton heb ik er niet bij zitten overigens. Om on topic te blijven.

Re: TON Magazine

10
Doro schreef:@Carla41,

Dit blad bezorg ik al een hele tijd.
Lang geleden bezorgde ik ze al via Netwerk VSP.
Ze zijn denk ik van Netwerk VSP overgestapt naar Sandd en daarom kent Newman het blad niet.
Wat wel nieuw bij mij is het blad van omroep Max.
De tijd dat we enkel geadresseerde reclame bezorgden is gelukkig al lang voorbij.
Maar Netwerk VSP doet toch alleen ongeadresseerd? Ze hebben wel een tijdje geadresseerd gedaan, maar daar zijn ze al ruim 2 jaar geleden mee opgehouden.

Vandaag had ik ineens hele stapels van het tijdschrift Hockey.nl. Dat had ik nog nooit eerder gezien. Wellicht afkomstig van Sandd? :mrgreen:
cron