Re: TON Magazine

11
Doro schreef:@Carla41,

Dit blad bezorg ik al een hele tijd.
Lang geleden bezorgde ik ze al via Netwerk VSP.
Ze zijn denk ik van Netwerk VSP overgestapt naar Sandd en daarom kent Newman het blad niet.
Wat wel nieuw bij mij is het blad van omroep Max.
De tijd dat we enkel geadresseerde reclame bezorgden is gelukkig al lang voorbij.
Het blad van omroep Max bij Sandd? Da's vreemd, want die heb ik een paar dagen nog zelf lopen te bezorgen!

Re: TON Magazine

12
@Newman,

Misschien heeft omroep Max 2 bladen, een tv gids die wekelijks door Post.nl wordt bezorgd en een maandblad die door Sandd bezorgd wordt.
Of het is een test want klanten die naar Sandd willen overstappen doen vaak eerst een test.
We hebben van Makro n.l.ook post gehad en nu helemaal niet meer.
Dan kiest de klant waarschijnlijk toch voor Post.nl.

Re: TON Magazine

14
@Doro

klopt.
omroepgids elke week door postnl
ledenblad Max net als Anbo en Plus Magazine door sandd.

zo lang de klant wil dat de omroepgids voordat het in de winkel ligt wordt bezorgd
dus op de donderdag.. blijft Postnl favoriet denk ik. (Y)


@Newman
Zou zo maar kunnen Newman.. dat de Hockey naar Postnl is gegaan. :D
altijd lekker om "nieuwe" magazines te bezorgen toch?

Re: TON Magazine

18
Ton is inderdaad geen nieuw blad. Krijg hem zelf al jaren en volgens mij via Sandd. Helaas zijn er maar 2 in mijn wijk die dat blad krijgen. Wel veel ANBO, SVB en diverse Max-klanten.
De VSP doet alleen folders. Eerst deden ze hier ook de Oosterhout. Die is helaas naar Axender gegaan. Toen was ik dus een wijk kwijt. :evil: Heb wel meteen bij Axender gesolliciteerd maar tot nog toe sta ik nog op de reservelijst.
Wat die donderdag betreft voor die televisiegidsen. Bullshit. Als ze die gidsen op maandag bij Sandd aanleveren kunnen we die heel goed op dinsdag bezorgen. Deden we bij SMN ook en toen kon het dus ook. Waar een wil is, is Sandd. :lol:

Re: TON Magazine

19
@postbode7

maar niet alle edities van Veronica kwamen voor dinsdag uit.. zoals je weet uit je selektmail tijd.
die moesten dan op donderdag nog worden nabezorgd.

kwestie van tijd voor de avrobode/ kro magazine e.d. die al op dinsdag worden bezorgd
naar sandd over kunnen komen.

Re: TON Magazine

20
Carla41 schreef:@Doro

klopt.
omroepgids elke week door postnl
ledenblad Max net als Anbo en Plus Magazine door sandd.
Het ledenblad van omroep Max is na 1 jaar van afwezigheid weer teruggekeerd bij PostNL. Toch weer 1,2 miljoen poststukken erbij. (Y)
cron