V&D VIP

1
Nieuw bij Sandd:
Hebben jullie ook die "vip tasjes" voor de vipvoorverkoopavond van V&D rondgebracht vandaag?
grote order :D

volgt binnenkort de Prijzencircus ?

Re: V&D VIP

3
@jan

nee, dat hoop ik ook niet Jan. ik vond het wel grappig die Tasjes.. we hebben wel eens kleinere kaartjes gehad..
ik heb ze pas op het laatst na het sorteren tussengevoegd..
maar dat Prijzencircus.. is maar 2 x per jaar.. Voor/Najaar.. :?:

brengen we de kaartjes dan ook de Folder (Y)

Re: V&D VIP

4
Carla41 schreef:Nieuw bij Sandd:
Hebben jullie ook die "vip tasjes" voor de vipvoorverkoopavond van V&D rondgebracht vandaag?
grote order :D

volgt binnenkort de Prijzencircus ?
Ja en helaas in een buurt waar je weinig beschutting tegen de regen hebt.
Ik vond het grafisch ontwerp wel leuk maar ik hou toch meer van stevig drukwerk.

Re: V&D VIP

6
Het kan nog veel erger , flinterdunne kaartjes formaat briefkaart dat had ik vaak erbij, en veel ook, tandarts kaartjes. Ook met regen waren die een ramp .
Dus we piepen niet.

Re: V&D VIP

7
Ja die kaartjes (tasjes) van de V & D vipavond heb ik vrijdag ook bezorgd. Dat foldertje van Prijzencircus zullen wij niet krijgen want Sandd doet niet aan ongeaddresseerde folders. Die foldertje zal of in het folderpakket zitten of door PostNL bezorgd worden. En als het maar 2x per jaar is brengt dat ook weinig op.

Re: V&D VIP

9
Grafische ontwerpen ja klopt leuk bedacht die tasjes, ben benieuwd wat voor neuzen er bij de P c loterij zitten die grafisch mogen ontwerpen...zitten al jaren te slapen lijkt t wel. Scheelt in de kosten...mtt al dat papier wat het kost. En wat verdienen wij aan die overlap.....pffff

Re: V&D VIP

10
elisa schreef:ben benieuwd wat voor neuzen er bij de P c loterij zitten die grafisch mogen ontwerpen...zitten al jaren te slapen lijkt t wel.
Ik vind de mailings van de meeste goede doelen met kop en schouders uitsteken boven die van loterijen.
cron