Re: vraagje

11
Carla41 schreef:@slagvaardige

op de papieren bezorgbon staat wat je de komende 4 slagen kan verwachten.
en bijzonderheden als aanlevering post rondom feestdagen wordt op
hetzelfde papier vermeld.
...en dus stond het vandaag op een apart blad. :mrgreen:

Re: vraagje

13
Ik heb ook nog een vraagje over het bezorgersportaal, hoewel ik niet weet of dat er bij iedereen hetzelfde uitziet. Weet iemand waar (in de planning) de kolom Verwacht over gaat? De verwachte hoeveelheid eigen post misschien? Het getal wordt wel steeds kleiner, naarmate de datum dichterbij komt ;)

Zo te zien heb ik voorlopig het `ergste` gehad, komende drie bezorgdagen worden een makkie. Absoluut geen spijt trouwens, van het vreemdgaan en wat heerlijk om om half 11 al klaar te zijn!

Re: vraagje

14
@opdedeurmat.nl

bezorgersportaal , dat weet slagvaardige wel..

ik zie op mijn papieren bezorgbon de komende 4 slagen.. dinsdagen rustig, vrijdag normaal en de vrijdag van juni
weer een drukke vrijdag. ik denk dat Spoor er weer aan komt.

En viel het mee vandaag?
Hoe ging het zelf sorteren?
De hoeveelheid post was aanzienlijk. Al kan dat plaatselijk verschillen.
wel/ geen magazine van de VGZ erbij.

Je hebt toch wel een akkoord gekregen van Postnl.. (Y)

Re: vraagje

15
Carla41 schreef:@opdedeurmat.nl
En viel het mee vandaag?
Hoe ging het zelf sorteren?
De hoeveelheid post was aanzienlijk. Al kan dat plaatselijk verschillen.
wel/ geen magazine van de VGZ erbij.

Je hebt toch wel een akkoord gekregen van Postnl.. (Y)
Ja het sorteren viel mee! Eigenlijk vind ik het ook best een rustgevende bezigheid, beetje orde scheppen in de chaos. Het kan sneller, met wat tussenstapjes minder, maar ach... geen wedstrijd. En tjonge wat was ik vandaag tevreden met mezelf ;)

Nee, echt toestemming heb ik niet... maar ook geen veto. Ze hopen dat ik mijzelf en hen er niet mee in de problemen breng. Natuurlijk is dat ook het laatste wat ik wil. Het zou heel erg jammer zijn, maar ik laat me er niet meer door weerhouden. Voor mij zijn andere dingen belangrijk.

Ik was een paar dagen vrij bij PostNL. De mensen waren dus allereerst blij dat ze me weer zagen, bezorgd als ze zijn als ik er een dagje niet ben ;-)
cron