extra retourreden op sticker zetten?

6 wel
Totaal aantal stemmen: 1 (5%)
7 wel
Totaal aantal stemmen: 2 (11%)
8 wel
Totaal aantal stemmen: 2 (11%)
9 wel
Totaal aantal stemmen: 5 (26%)
6 niet
Totaal aantal stemmen: 3 (16%)
7 niet
Totaal aantal stemmen: 2 (11%)
8 niet
Totaal aantal stemmen: 2 (11%)
9 niet
Totaal aantal stemmen: 2 (11%)
Totaal aantal stemmen: 19

4 extra retourredenen erbij op retoursticker Sandd?

1
Zo ziet de huidige retoursticker van Sandd eruit. Vinden jullie de 4 extra retourredenen erbij zetten een goed idee?
Afbeelding
Helaas staat daar (nog?) niet op:
■ 6 Huis zonder huisnummer en ook niet op brievenbus
Iets anders is dat je naast gewone foutsortering van andere wijken ook foutsorteringen in je krat vindt van een poststuk, waar niet de goede wijk op staat. Dus voor alle duidelijkheid staat er een straat en huisnummer op die niet bij mijn vaste wijk hoort, maar waar eigenlijk een ander wijk-nummer op zou moet staan. Dat zou je dan als 7e retourreden moeten aan kunnen geven.
■ 7 Verkeerde wijknummer op poststuk
8e retourreden:
■ 8 Loslopende hond bij brievenbus
■ 9 te kleine brievenbus
Nu moet je dit bij de ‘Aanvullende informatie’ blijven kalken, helemaal onderaan de retoursticker.
http://www.youtube.com/watch?v=oNuX7bs2qAM

Re: 4 extra retourredenen erbij op retoursticker Sandd?

4
Tja, ik weet het niet hoor. Je kunt ook de optie aankruisen die er het meeste op lijkt en bij echte bijzonderheden je coördinator bellen/mailen. Ik mis vooral het veel voorkomende "woont hier al jaren niet meer", maar koste wat kost heb je het maar op adres te bezorgen, hoppa geld in het laatje (of laadje). Dan kies ik voor geweigerd, met verhuisd of overleden als aanvullende informatie.

Re: 4 extra retourredenen erbij op retoursticker Sandd?

6
@sanddman
Aardig bedoeld sanddman maar je lijkt op zoek te zijn naar werk.

Je moet niet al het werk uit handen willen nemen van de retourenmedewerker sanddman.
je stuurt iets terug zonder sticker (foutsortering) of met sticker (retour) en ik schat het intellect
van de medewerker hoog genoeg in om het dan verder zelf op te lossen.
NR. 6 hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet bij opm: huisnummerbordje ontbreekt
NR. 7 hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet
Nr.9 hoort bij: 4 opm: past niet in brievenbus

Nr. 8 contact opnemen met je coördinator

Re: 4 extra retourredenen erbij op retoursticker Sandd?

7
Carla41 schreef:@sanddman
Aardig bedoeld sanddman maar je lijkt op zoek te zijn naar werk.

Je moet niet al het werk uit handen willen nemen van de retourenmedewerker sanddman.
je stuurt iets terug zonder sticker (foutsortering) of met sticker (retour) en ik schat het intellect
van de medewerker hoog genoeg in om het dan verder zelf op te lossen.
NR. 6 hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet bij opm: huisnummerbordje ontbreekt
NR. 7 hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet
Nr.9 hoort bij: 4 opm: past niet in brievenbus

Nr. 8 contact opnemen met je coördinator
Kijk dat bedoel ik nou, bij nr6 en nr9 moet je er weer een verhaal bij kalken en dat kost mij tijd + je gaat ervan uit dat een retourmedewerker mijn handschrift en dat van anderen makkelijk kunnen lezen.
Simpeler is een kruisje zetten bij reden 6 en 9
Je moet verder een hele slimme retourmedewerker hebben, die als je bij nr7 "Verkeerd wijknummer op poststuk" (sorry verkeerd ipv verkeerde, typefoutje) hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet , ook nr 1 aankruist dat hij ""begrijpt"" dat dat poststuk in een hele ander wijk hoort. H/zij denkt : O , nummer 34 in die straat zal wel niet bezorgd zijn, omdat de straat tot nummer 32 doorliep ( en wijknummer zal wel ok zijn) .
Kortom je moet niet krampachtig proberen allerlei dingen die niet bij de eerste 5 retourredenen staan toch in die hokjes te proppen.
Ik zou graag op dit draadje een reactie willen hebben van een retourmedewerker, die mij misschien niet zo stom vind als ik er uit zie met deze 4 extra redenen.
http://www.youtube.com/watch?v=oNuX7bs2qAM

Re: 4 extra retourredenen erbij op retoursticker Sandd?

9
@opdedeurmat
schept werkgelegenheid voor een speciale opgeleide retourmedewerker :lol:

@sanddman
Zeker in de situatie van loslopende hond, tegenwoordig melden de meesten zich toch af via de app..
een belletje naar je coördinator zal echt sneller een reactie geven..

wat ik bedoel sanddman is dat je je in mijn ogen ietwat te druk maakt over je werk. laat ze het lekker op de vestiging uitzoeken.
het vak aanvullende informatie kan je ook gerust leeg laten hoor. het is slechts wat ik er wel eens bij zet..

Relax, sorteer en bezorg.. heerlijk postweer vandaag (Y)
cron