Re: Sandd postbezorgers forum

12
slagvaardige schreef:Nee en ik zie dat mijn bericht aan Ief ook nog steeds niet gelezen is.
Je zou voor het forum "Nieuws" emails aan Ief kunnen sturen, had ik gelezen.
Dat heb ik maar 1x gedaan omdat er een geautomatiseerd antwoord terug kwam en het nieuws nooit werd geplaatst.
Verder heb ik eens gevraagd of die kreet "We zijn net begonnen" ook van de voorpagina af kon.

Re: Sandd postbezorgers forum

14
Ik zou hem wel willen ondersteunen, mocht hij geen zin of tijd meer hebben. Ik weet niets van forumbeheer af, maar zou wel kunnen modereren en pb's kunnen opvangen en beantwoorden en mensen op de juiste subforums kunnen toelaten.

Maar laten we nog maar even afwachten dan. Hij kan inderdaad ook op vakantie zijn.

Re: Sandd postbezorgers forum

15
slagvaardige schreef:Ik zou hem wel willen ondersteunen, mocht hij geen zin of tijd meer hebben. Ik weet niets van forumbeheer af, maar zou wel kunnen modereren en pb's kunnen opvangen en beantwoorden en mensen op de juiste subforums kunnen toelaten.

Maar laten we nog maar even afwachten dan. Hij kan inderdaad ook op vakantie zijn.
Dat zou misschien wat zijn, dat er in ieder geval iemand is die regelmatig berichten/verzoeken leest. Maar ik ben hier maar te gast, weet niet wat er speelt, dus afwachten maar.
cron