Re: Waarom bezorg jij?

61
opdedeurmat.nl schreef:Ik kreeg zo'n dertig klachten in het jaar van één en dezelfde man die een Duits blaadje nooit op tijd ontving. Kon ik niks aan doen, het zat gewoon niet bij mijn post. Dan wist ik van tevoren al: maandagochtend prrring... je hebt een klacht! Na twintig keer heb ik gezegd dat ik in het bel-me-niet-register wilde voor deze klacht en aangegeven dat ze bij het sorteren maar moeten controleren of het bij de post zat. Want in het begin werd ik beschuldigd van achterhouden, verkeerd bezorgen, geen zin hebben om het te bezorgen, enz. Dan liep hij luid op straat te verkondigen dat de post tegenwoordig door domme huisvrouwtjes bezorgd werd. (Terwijl ik weet dat de klacht al bestond in de goede oude tijd dat de postbode daar nog liep.)

Tijd geleden heeft hij zijn blaadje maar opgezegd, sindsdien nooit meer klachten. Beter voor zijn bloeddruk, ook ;-)
Dat is gewoon geen toeval. Dat moet Postnl ook maar begrijpen. Nooit geen klachten en alleen van dat heerschap.

Re: Waarom bezorg jij?

62
Vervelend zulke mensen, want het duurt ook een tijd voor jij het vertrouwen hebt gewonnen. Idd goed om bewijs te hebben, maar je bent er maar weer druk mee.

Bij PostNL is het overigens zo dat de teamcoach na elke klacht op klantbezoek gaat! Over druk mee gesproken. ;) (en je moet ze een beetje aan het werk houden, dus ik gooi af en toe een hele straat bij de buren in, haha)

Re: Waarom bezorg jij?

63
slagvaardige schreef:
Ik moet nog denken aan Elisa, die een aanvaring had met een agressieve man die haar van zijn oprit wilde rammen. Daar is toen de wijkagent nog op afgekomen.
Intussen is ze hier al maanden niet geweest volgens mij. :cry:

Re: Waarom bezorg jij?

64
Dat is wel heel heftig van Elisa. Wilde die man geen post dat hij haar bedreigde?

Jeetje gaat PostNL echt na elke klacht langs. Da's een klus? Daar zou ik echt bloednerveus van worden.

Nou gelukkig heb ik dan nog niet al te gekke zaken meegemaakt.

Re: Waarom bezorg jij?

66
slagvaardige schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Ik kreeg zo'n dertig klachten in het jaar van één en dezelfde man die een Duits blaadje nooit op tijd ontving. Kon ik niks aan doen, het zat gewoon niet bij mijn post. Dan wist ik van tevoren al: maandagochtend prrring... je hebt een klacht! Na twintig keer heb ik gezegd dat ik in het bel-me-niet-register wilde voor deze klacht en aangegeven dat ze bij het sorteren maar moeten controleren of het bij de post zat. Want in het begin werd ik beschuldigd van achterhouden, verkeerd bezorgen, geen zin hebben om het te bezorgen, enz. Dan liep hij luid op straat te verkondigen dat de post tegenwoordig door domme huisvrouwtjes bezorgd werd. (Terwijl ik weet dat de klacht al bestond in de goede oude tijd dat de postbode daar nog liep.)

Tijd geleden heeft hij zijn blaadje maar opgezegd, sindsdien nooit meer klachten. Beter voor zijn bloeddruk, ook ;-)
Dat is gewoon geen toeval. Dat moet Postnl ook maar begrijpen. Nooit geen klachten en alleen van dat heerschap.
is het nooit bij je opgekomen om op dat adres eens een keer aan te bellen om te i9nformeren dat je nooit geen post hebt gehad betreffende deze klacht

Re: Waarom bezorg jij?

67
Nou ze klagen in elk geval niet dat ik niet betrokken ben.......Krijg net "op mijn donder" van mijn coördinator dat hij toestaat dat ik morgen tijdens de ronde nog 1 keer aanbel, maar dat dat dan echt de laatste keer moet zijn, want hij vindt dat ik er al teveel tijd aan heb besteed. Oeps :-)

Re: Waarom bezorg jij?

68
Berber schreef:Nou ze klagen in elk geval niet dat ik niet betrokken ben.......Krijg net "op mijn donder" van mijn coördinator dat hij toestaat dat ik morgen tijdens de ronde nog 1 keer aanbel, maar dat dat dan echt de laatste keer moet zijn, want hij vindt dat ik er al teveel tijd aan heb besteed. Oeps :-)
Dat valt dan weer mee! En gelijk heeft-ie (heb jij), het moet wel binnen het redelijke blijven. Scheelt ook of het een beroepszeikerd is, of een oud vrouwtje (m/v) dat de post niet zelf bij de buren kan brengen.

Re: Waarom bezorg jij?

69
Nou vandaag zo boos, geïrriteerd , gefrustreerd of hoe je het ook wil noemen.
Ik sta dus vandaag bij mijn klachtenadres en bel aan en jawel ik hoor echt geluid zoals al eerder deze dagen. Het zijn kleine huisjes. Maar er wordt niet opengedaan. 7 Keer aangebeld op verschillende tijdstippen en nooit thuis.....opmerkelijk.
De straat loopt rond en dus ga ik verder. Als ik, zo'n 3 minuten later, via een steegje naar zijn voordeur kijk zie ik achter de deur het profiel van een man de post oprapen. De man kwam uit de woonkamer lopen. En hoe vreemd ook, de man heeft geen achterom en moet dus in huis geweest zijn!

Ik ben dus niet achterlijk. Hij is waarschijnlijk al die keren thuis geweest!

Re: Waarom bezorg jij?

70
Had Opdedeurmat dus mooi gelijk. Wat een loser. Sorry.. :twisted: (maar niet heus)
Ik zou een briefje in de bus doen, met ik heb aangebeld om de foutief bezorgde post op te halen, maar u deed niet open. En erbij van, ik ga er nu vanuit dat u zelf de foutief bezorgde post op het juiste adres bezorgt. En, ik heb Sandd ingelicht. Bij voorbaat dank. Zal hem leren. :twisted:
cron