Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

81
slagvaardige schreef:Wij hadden een bericht in "mijnwerk." Methodiek vanaf week 38 t/m KNJ periode. Lagere basistijden worden aangehouden. Maar ik merk niets van volumedaling. Mijn tijden zijn vanaf deze week wel weer omhoog gegaan.
Tot de KNJ, hoop ik. ;) Het volume trekt weer aan, maar minder dan vorige jaren denk ik. Iets volumedaling merk ik wel, maar niet dat het (in mijn buitenwijk) tijdswinst oplevert. Ik moet bijna dagelijks bijplussen, maar goed, zo houden we de heren (m/v) aan het werk.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

82
De prognose voor vrijdag is nog niet geheel bekend want dan heb ik net 3 wijken. Voor 2 wijken weet ik het wel; resp. 257 en 374 stuks. Wat ik voor de 3e wijk zal krijgen is nog onbekend. Hopelijk voor 1 bepaalde straat na nr. 5 niets meer want daar is het afgesloten i.v.m. bouwwerkzaamheden. Dan moet ik een roteind lopen want de hele weg ligt open en volgens mij kan ik er ook niet veilig fietsen (grrrr). Dat zou vet balen zijn. Goed dat ik die wijk jl. vrijdag er niet bij had. Toen had ik al 1250 stuks en 111 kg.
Komen de Karwei en de Gamma ook bij Netwerkvsp/Spotta? Hmm, die folderpakketten zitten nu al vol genoeg hoor. De Blokker zit overigens al bij dat netwerk (evenals de Marskramer en nog diverse andere folders).
Slagvaardige, wij van Sandd willen gewoon de Plus houden hoor. Nou niet alles terug willen omdat je naar PostNL overgestapt bent(geintje). De consumentengids hebben we overigens ook nog steeds. Klopt het dat we Engelbert Strauss kwijtraken of lees ik dat verkeerd? Dat zou ik nou niet zo erg vinden. Je tilt je een breuk aan die dingen.
Ik wens iedereen morgen gaaf weer toe en succes met de bezorging.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

86
Het scheelde. Ik kon van adres naar adres fietsen. En de meeste bedrijven hadden een bus aan een hek. Dat scheelde. Er was alleen zo'n wielersportbedrijf dat een klemgleuf in een muur had. Zo'n ding waarvan je droomt dat je je vinger daar nooit tussen krijgt. En die mensen hadden van die shirts besteld. Mijn heden... die dingen (stuk of dertig) krijg je daar niet door. Bedrijf was op zaterdag nog dicht ook. Anders had ik wel even aangebeld en de boel binnen afgegeven. Kon dat spul weer mee terug. In overleg met TC bij de buren afgegeven. Dat bedrijf was wel open. Pfwew.
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 07 sep 2015, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

89
@Cray

Nou, dan waren ze gul bij je Cray.
de meeste bezorgers ontvingen er 1 in de krat. :?

Maar wie weet, krijgen we voortaan een pakketje niet thuis kaartjes ook in de kratten.
hoe meer pakketjes, hoe vaker het handig zal zijn het bij de hand te hebben.
en ik ga niet , zoals postbode 7 ze zelf fabriceren. dat hoort sandd te doen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

90
Carla41 schreef: Nou, dan waren ze gul bij je Cray.
de meeste bezorgers ontvingen er 1 in de krat. :?.
Ik had wel 50 Nespresso pakjes dus vandaar dat ik wat meer kaartjes heb overgehouden dus geen zorgen Sandd houdt evenveel van ons allemaal! :D
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)
cron