Re: vaak post erg laat

12
@Carla41,

Het forum staat nog op de wintertijd afgesteld. :lol:
De post kwam echt na zevenen en de chauffeur vertelde dat hij al om 8 uur 's ochtends gestart was.
Ben er niet blij mee en morgen ga ik wel even om opheldering vragen.
Mijn vorige chauffeur begon om 14 uur maar die zijn volgens mij ontslagen waardoor degenen die over blijven extra lang moeten werken.

Re: vaak post erg laat

13
@Doro

ha, ik dacht al in die richting.. krijg je dus een reactie straks op een bericht wat nog moet gaan gebeuren :D
nog gevaarlijk ook in deze warme dagen.. een chauffeur mag toch niet langer dan 8 uur achter het stuur zitten?
maar even serieus.. ik hoop dat ze het snel voor je oplossen!

Re: vaak post erg laat

14
@Carla41,

Heb vanochtend hierover geklaagd en ze hebben hun excuses aangeboden.
Op de facebook pagina van Sandd heeft ook een bezorger geklaagd over deze logestieke puinhoop omdat hij de post kreeg om 22 uur.
Ben bang dat deze situatie nog wel even duurt omdat er zo veel chauffeurs zijn ontslagen en de nieuwe nog niet goed zijn ingewerkt.
Het is zeker niet normaal om een chauffeur zo lang te laten werken.
De man was bijna overspannen gister avond en had zelfs nog niet gegeten.
Ik hoop wel dat meer bezorgers gaan klagen.
Nu is het nog lang licht maar voor later in het jaar hoop ik dat ze goede verlichting hebben in die bussen. :roll:
Hij staat nu al zo lang te zoeken.

Re: vaak post erg laat

15
Ik heb ook een ander chaffeur nu geloof ik. Ik weet niet waar die andere is gebleven. Misschienandere route of misschien ontslagen of contract niet verlengt. ik heb geen idee.
Als de chaffeurs nog niet zijn ingewerkt dan worden er wel een foutjes gemaakt. Ik heb al twee keer de verkeerde wijk gehad. Moest de chaffeur weer terug om de kratten om te ruilen. Meestal heb ik het wel voor 18:00 uur trouwens. Meestal zelfs voor 17:00 uur. Maar zit meestal wel te balen als het pas om 18:00 uur komt want ik heb een behoorlijk grote wijk. Met die postcodelotererij agendas was ik volgens mij echt tot 22:00 bezig met sorteren. Het was zo onwijs veel.

Er stond 4:00 uur normuren voor de wijk voor sorteren en bezorgen maar bezorgen was al 3,5 uur met 6 keer herladen en sorteren ook wel ongeveer dat, daar klopte echt geen ene reet van die normuren.

In het begin had ik bijna altijd de post al om 16:00u, nu meestal niet meer.

Ze hadden nu al paar keer aangekondigd dat ze ivm met grote volumes een deel al op woensdag aanleveren, wat ik wel mooi vind want dan kan ik op donderdag al vroeg sorteren. Echter nu is het al twee keer gebeurt dat ze het toch niet op woensdag hadden geleverd. Dat vond ik ook wel balen. Maar ja je kan niet alles hebben.

Als we straks huis aan huis erbij krijgen dan zullen ze misschien wel vaker chaffeurs tekort hebben om alles op tijd te leveren. Maar we zien het wel. Ik probeer me er maar niet te druk om te maken, al lukt dat niet altijd.
cron