Re: vaak post erg laat

3
Welkom Rombout

Lijkt me vervelend als je regelmatig de post laat aangeleverd krijgt, vooral als het veel is. Heeft Sandd of de chauffeur hier een reden voor? Heb je al contact gehad hierover met je tc? Ben ook wel benieuwd naar je bloktijd.

Mijn bloktijd is van 15.00 tot 17:30 en normaliter komt de chauffeur tussen 15.30 en 16.00 (een enkele keer iets eerder of later, maar in ieder geval niet na mijn bloktijd).

Re: vaak post erg laat

4
Ik heb het ook een jaartje gehad omdat ik aan het eind van de route zat. Vaak had ik de post pas tegen zeven uur/half acht. Handig met eten, maar een invalwijk zat er niet meer in.

Toen mijn coordinator vroeg waarom ik nooit meer in wilde vallen, vertelde ik dat de post altijd zo laat kwam. Daar schrok ze van, want de chauffeur begon blijkbaar al om een uur of twee te rijden.

Ze zou de route omgooien of een extra chauffeur inzetten. Heeft een andere chauffeur laten komen en nu krijg ik de post meestal zo tegen drie/half vier. Meestal ben ik om half drie al wel thuis op donderdag en op maandag ben ik sowieso thuis. Anders neemt mijn man de post aan.

Dus ik zou het aan je coordinator doorgeven. Het kan best zijn dat je aan het einde van de route zit. Dan zorgen ze maar voor een extra chauffeur.

Re: vaak post erg laat

5
Ik had het ook in mijn eerste 6 maanden dat de post erg laat kwam door een aantal factoren.
Ik zat én aan het eind van de rit én ze konden vaak mijn adres niet vinden (geen vaste chauffeur), waardoor ik de post dan zelfs op de bezorgdag nog moest gaan sorteren omdat die na een bericht van mij op het antwoordapparaat dan uiteindelijk de volgende ochtend werd bezorgd.
Gelukkig beginnen de ritten in Amsterdam nu allemaal vroeger zodat eventuele fouten nog dezelfde dag hersteld kunnen worden in plaats van de volgende dag. Maar eerlijk gezegd: vroeger had ik meer aan mijn maandagen en donderdagen en dat aanleveren in de avond zorgde ervoor dat ik nog weleens een lang weekend ergens heen kon.

Re: vaak post erg laat

6
Mijn vaste chauffeur is op vakantie of ziek ofzo en nu heb een vervanger die ik nog nooit eerder heb gezien. Gisteren is hij mijn wijk vergeten mee te nemen en die was dus op het depot achtergebleven. Die krijg ik dus vandaag (dinsdag) voor 12 uur en hij is al gesorteerd door een werk nemer van Sandd op het depot.
Ik krijg toch ook betaald voor het sorteren. Van mij mag deze chauffeur nog en tijdje blijven.

Re: vaak post erg laat

7
rombout41 schreef:het komt steeds vaker voor dat de post pas rond 19:00 uur word bezorgd en dan ben je tot laat bezig.wat is jullie ervaring daar mee?
Wat zijn dan de afspraken met Sandd / de bloktijden ?

19:00 is wel heel erg laat ... :o zou het wel ff uit gaan zoeken ;
misschien kun je nieuwe tijden afspreken met jouw coördinator.
Postbezorger Sandd

Re: vaak post erg laat

8
Heb ik ook gehad. Toen was mijn bloktijd tegen 16.00 maar als het veel was kwam de chauffeur pas na 17.00. Nu zijn mijn bloktijden veel vroeger en kan de chauffeur om 10.30 al voor de deur staan. Dat is heel wat prettiger want dan heb ik al veel uitgesorteerd en op volgorde gelegd. Is het veel dan heb ik voor 13.00 alles op straat liggen. Ben ik 's avonds tenminste vrij om te lezen of tv te kijken. Waarschijnlijk zit je aan het eind van de route. Maar ik zou de coördinator maar eens bellen. Misschien is er wel iets te regelen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Re: vaak post erg laat

10
Hebben ze nieuwe chauffeurs aangenomen omdat contracten niet werden verlengd.
Het is nu 18.40 uur en nog is de post niet gebracht.
Gaat maar om 2 kratjes.
En ik maar denken dat bloktijden tot 18.00 uur gaan.
Vorige week belde ze nog dat het wat uit liep maar nu kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Baal als een stekker.
:evil:
cron