Re: bezorgdagen Sandd

31
@jan

dat zegt iets over jouw regio jan waar bezorgers zich niet aan de tijden willen houden waarvoor ze
per slot van rekening hun handtekening hebben gezet.
maar 29% vind ik echt SCHROMELIJK overdreven. ik blijf het gevoel houden dat je de zaak weer
aardig aan het overdrijven bent.. of ik raak allergisch voor forumberichten met een hoog negativiteitsgehalte :D

Re: bezorgdagen Sandd

33
Carla41 schreef:@jan

dat zegt iets over jouw regio jan waar bezorgers zich niet aan de tijden willen houden waarvoor ze
per slot van rekening hun handtekening hebben gezet.
maar 29% vind ik echt SCHROMELIJK overdreven. ik blijf het gevoel houden dat je de zaak weer
aardig aan het overdrijven bent.. of ik raak allergisch voor forumberichten met een hoog negativiteitsgehalte :D
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de postbezorgers op dit forum waarschijnlijk net even wat betrokkener en fanatieker zijn dan gemiddeld, en als zodanig ook eigenlijk niet representatief. De bezorgster bij mij in de wijk loopt als er niet zoveel post is haar post gelijk al op maandag, gecombineerd met haar VSP folderwijk, die mekaar blijbaar overlappen.

Re: bezorgdagen Sandd

34
Jan, ik ben regelmatig buiten en in mijn omgeving zie ik sanddbezorgers, in ieder geval herkenbaar aan de
blauwe sanddtassen zelden op andere dagen dan di/vrijdag postbezorgen.

het heeft niets met perfectie te maken Jan. ik heb op di/vr tijd gereserveerd voor sandd.
op andere dagen heb ik andere bezigheden.

gelukkig ben ik niet de enige, ik durf te veronderstellen dat het merendeel van de sanddbezorgers
gewoon hun post bezorgd op de sandd dagen .

volgens mij ziet de gemiddelde bezorger een advertentie op di/vr post bezorgen ,
zoekt een bijbaantje en denkt die dagen komen me uit.
waarom dan een groot gedeelte (29% vind ik heel veel) daar dan massaal van af zou wijken is me een raadsel.

Re: bezorgdagen Sandd

35
Ik moet zeggen dat ik ook gewoon eigenlijk alleen mensen op dinsdag en vrijdag de Sandd post zie rondbrengen. Soms nog wel in een Selektmailjack.

Vanmiddag liep ik voor Postnl een invalwijk erbij. Toevallig zag ik een dame in een Selektmailjas rondfietsen en enveloppen van Sandd in de bus doen.

Het is vandaag vrijdag.

Als ik van huis naar het depot fiets en weer terug zie ik toch op mijn route af en toe fietsen met Postservice tassen staan her en der. Maar wel altijd alleen op dinsdag en vrijdag.

Dus hier lijkt het volgens de regels te gaan. Op andere dagen zie ik die fietstassen ook wel eens maar dan zit er geen post in, maar steekt er prei uit en andere boodschappen. :mrgreen:

Re: bezorgdagen Sandd

36
ik loop niet in een Sandd jas en heb ook geen Sandd tassen achter op mijn fiets.
ik constateer alleen als ik op maandag middag in de stad loop dezelfde post bezorgd zie worden die net voor mijn wijk gesorteerd heb.
breng ik op donderdag mijn Moeder naar huis en maak haar brievenbus leeg dan kom ik Sandd post tegen.
bij mij in de buurt zie ik ze zelf op Zaterdag bezorgen.
dit zijn drie verschillende bezorgers die zich niet aan de spelregels houden

Re: bezorgdagen Sandd

37
Ik zie ook niet zo vaak een Sandd-bezorger in actie (of wat daarvoor doorgaat, hier in Arnhem), ik zie wel vaak de bekende Sandd-post op een donderdag al op een deurmat liggen. Dat hoeft geen ongehoorzaamheid van de bezorger te zijn, mijn coördinator )van Post Service) heeft me ook wel eens aangeboden op andere dagen te bezorgen, als dat zo uit kwam. Dat zal per regio (en onderaannemer) verschillend zijn.

Re: bezorgdagen Sandd

38
jandegraaf schreef:als alle bezorgers die niet op Dinsdag en Vrijdag bezorgen zouden moeten stoppen.
dan heeft Sandd een heel groot probleem ze zijn dan volgens mijn inschatting 29 % van hun bezorgers kwijt.
Nou ja , in mijn woonplaats heb ik dit eens bekeken ; ik ken ze zo goed als allemaal.Het percentage hier is, ja werkelijk 28,5 %.Dit zijn dan bezorgers die vrijwel standaard afwijken van de reguliere bezorgdagen.Overigens fredselekt zit niet in dit percentage :mrgreen:
Postbezorger Sandd

Re: bezorgdagen Sandd

39
fredselekt schreef:
jandegraaf schreef:als alle bezorgers die niet op Dinsdag en Vrijdag bezorgen zouden moeten stoppen.
dan heeft Sandd een heel groot probleem ze zijn dan volgens mijn inschatting 29 % van hun bezorgers kwijt.
Nou ja , in mijn woonplaats heb ik dit eens bekeken ; ik ken ze zo goed als allemaal.Het percentage hier is, ja werkelijk 28,5 %.
het linkerbeen niet meegerekend...

Re: bezorgdagen Sandd

40
Nou als je het zelf vervelend vind dat je collega te laat bezorgt dan meld je dat, maar kom op hoevelen bezorgen niet in andere dagen?
Ze is dan een week te laat lees ik bij jou, ergens moet je je collegas niet zitten te verraden, ze lopen vanzelf wel tegen de lamp
cron