Re: App verplicht stellen..

92
Serious Reqest 3FM is een goede actie waar ik jaarlijks aan doneer door bv iets uit hun web shop te bestellen.

De APP-insteek van SANDD en de hoogte van de donatie vindt ik echter bedenkelijk...........en de bezorgers via Duracell harder laten lopen.......Als je al bedenkt dat (CAO + OVO) bezorgers worden onderbetaald door loon-manipulatie , dan is een rekensom met 13.000 bezorgers snel gemaakt.

Die 10.000 Euro heeft Sandd géén last van ; de bezorgers wel.

Het bedrag is met name een afleidingsmanoeuvre om de App er doorheen te sluizen.
Neemt niet weg dat ik de actie persoonlijk ondersteun maar dan niet via Sandd.
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

93
Per 1 januari 2017 is de app bij Sandd verplicht. Ik heb geen smartphone maar daar weet Sandd wel wat op, ze hebben een deal met Vodafone, voor 10 euro een abonnement. Daarvan betaalt Sandd 3,50 euro dus blijft er 6,50 euro voor mij over om per maand te betalen. Ik wil dat absoluut niet, Sandd wil immers dat ik die app ga gebruiken dus moeten zij er maar voor zorgen dat ik dat ook kan doen. Als ik bij dit standpunt blijf, wordt mijn contract niet verlengd in januari. Je reinste chantage en daar ben ik niet van gediend. Dus Sandd, je raakt een uitstekende bezorger kwijt (al zeg ik het zelf). Aangezien de bezorgers niet voor het oprapen liggen zal de wijk wel vanuit de vestiging gedaan moeten worden met een busje van Sandd met 2 man erin, zo gaat het tenminste als ik vakantie heb. En dat is een stuk duurder dan die 6,50 euro per maand voor "mijn" smartphone.
Groeten,
Trudy

Re: App verplicht stellen..

94
trudyh schreef:Ik heb geen smartphone maar daar weet Sandd wel wat op, ze hebben een deal met Vodafone, voor 10 euro een abonnement. Daarvan betaalt Sandd 3,50 euro dus blijft er 6,50 euro voor mij over om per maand te betalen. Ik wil dat absoluut niet, Sandd wil immers dat ik die app ga gebruiken dus moeten zij er maar voor zorgen dat ik dat ook kan doen. Als ik bij dit standpunt blijf, wordt mijn contract niet verlengd in januari. Je reinste chantage en daar ben ik niet van gediend.
Trudy
Deal met Vodafone ? nog niets over gehoord

Zoals jij het beschrijft ben je op jaarbasis bijna 80,00 Euro kwijt om te kunnen voldoen aan de wensen van de baas.
De APP wordt zo wel duur betaald en is " een sigaar uit eigen doos ".

Het enige wat ik nog als tip/mogelijkheid kan bedenken is het doorschuiven van een smartphone via familielid waarvan het abonnement binnenkort afloopt ; in het nieuwe (verlengde) abonnement zit immers weer een nieuw toestel.

Ik ga "geen Sandd" voor die APP betalen......
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

95
trudyh schreef:Per 1 januari 2017 is de app bij Sandd verplicht. Ik heb geen smartphone maar daar weet Sandd wel wat op, ze hebben een deal met Vodafone, voor 10 euro een abonnement. Daarvan betaalt Sandd 3,50 euro dus blijft er 6,50 euro voor mij over om per maand te betalen. Ik wil dat absoluut niet, Sandd wil immers dat ik die app ga gebruiken dus moeten zij er maar voor zorgen dat ik dat ook kan doen. Als ik bij dit standpunt blijf, wordt mijn contract niet verlengd in januari. Je reinste chantage en daar ben ik niet van gediend. Dus Sandd, je raakt een uitstekende bezorger kwijt (al zeg ik het zelf). Aangezien de bezorgers niet voor het oprapen liggen zal de wijk wel vanuit de vestiging gedaan moeten worden met een busje van Sandd met 2 man erin, zo gaat het tenminste als ik vakantie heb. En dat is een stuk duurder dan die 6,50 euro per maand voor "mijn" smartphone.
Groeten,
Trudy
Voor die 6,50 heb je wel een Smartphone met daarbij ook nog elke maand 500 MIN/MB/SMS en dat is op zich wel een goede deal. Hoeveel ben je op dit moment per maand kwijt aan kosten?

Je kan het ook anders zien... voor 78 euro kan je blijven bezorgen, heb je een smartphone, elke maand 500 MIN/MB/SMS en ga je Sandd helpen om nieuwe diensten aan te bieden waardoor jouw tas weer voller komt te zitten.

Re: App verplicht stellen..

96
Ik heb geen behoefte aan een smartphone, hoeveel gratis minuten dan ook. Je kan de zaak ook omdraaien, voor 78 euro houdt Sandd een goede bezorger. En zij staan erop dat ik die app ga gebruiken dus moeten ze er ook maar voor zorgen dat die gratis te gebruiken is. Voor chantage zwicht ik echt niet...

Re: App verplicht stellen..

97
You'veGotMail schreef:Voor die 6,50 heb je wel een Smartphone met daarbij ook nog elke maand 500 MIN/MB/SMS en dat is op zich wel een goede deal. Hoeveel ben je op dit moment per maand kwijt aan kosten?

Je kan het ook anders zien... voor 78 euro kan je blijven bezorgen, heb je een smartphone, elke maand 500 MIN/MB/SMS en ga je Sandd helpen om nieuwe diensten aan te bieden waardoor jouw tas weer voller komt te zitten.
" Dit klinkt/stinkt erg naar " Sandd MARKETING / Apeldoorn / " Niets houd ons tegen "
Heb je een grote postwijk ?

"YouveGotmail" , welkom op het forum stel je ff voor ..................
https://postbezorgers.org/forum/viewfor ... &start=100


Waarom eigenlijk een abonnement ? Je hebt toch alleen GPS nodig ?
Ik zag deze vraag ook op Facebook voorbij komen maar werd niet door Sandd beantwoord.

Sandd kan beter een (lease) Smartphone met eigen "House-Style" beschikbaar stellen via prepaid + maandelijkse kostendekking op loonstrook.
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

99
Als ze de App verplicht stellen bij Sandd overtreden ze privacy reglementen ! Let op: bij het downloaden van de app kan Sandd:
1. bij je persoonlijke gegevens
2. bij al je privé bestanden
3. bij je sociale media
4. bij je camera.

Omdat men wil, dat je je eigen smartphone (als je die al hebt) gebruikt, kan men dus ook snuffelen in je privé bestanden. Niemand die dat controleert.
Als ze bij Sandd de app verplicht willen stellen, laat ze dan zelf met een (bedrijfs)-smartphone komen, waar de app op staat. En met abonnement.
Je kunt onmogelijk van een bezorger eisen, dat hij een smartphone aanschaft en de kosten zelf moet betalen bij een bijbaan waar je gemiddeld 200 euro bruto per maand per wijk verdient.
cron