Re: App verplicht stellen..

101
fredselekt schreef:
You'veGotMail schreef:Voor die 6,50 heb je wel een Smartphone met daarbij ook nog elke maand 500 MIN/MB/SMS en dat is op zich wel een goede deal. Hoeveel ben je op dit moment per maand kwijt aan kosten?

Je kan het ook anders zien... voor 78 euro kan je blijven bezorgen, heb je een smartphone, elke maand 500 MIN/MB/SMS en ga je Sandd helpen om nieuwe diensten aan te bieden waardoor jouw tas weer voller komt te zitten.
" Dit klinkt/stinkt erg naar " Sandd MARKETING / Apeldoorn / " Niets houd ons tegen "
Heb je een grote postwijk ?

"YouveGotmail" , welkom op het forum stel je ff voor ..................
https://postbezorgers.org/forum/viewfor ... &start=100


Waarom eigenlijk een abonnement ? Je hebt toch alleen GPS nodig ?
Ik zag deze vraag ook op Facebook voorbij komen maar werd niet door Sandd beantwoord.

Sandd kan beter een (lease) Smartphone met eigen "House-Style" beschikbaar stellen via prepaid + maandelijkse kostendekking op loonstrook.
Ho even... ik geef eigenlijk alleen maar aan dat Sandd geen andere keuze heeft. Ik heb 20 jaar in de detailhandel gezeten en weet als geen ander dat als je niet mee veranderd dat uiteindelijk je bedrijf niet levensvatbaar meer is. Als Sandd het geld zou hebben om iedereen een abonnement of telefoon te geven dan hadden ze dat vast wel gedaan.

Re: App verplicht stellen..

103
Ik vind 't belachelijk dat je voor je gereedschap waar je notabene niet op zit te wachten moet betalen.
Verder die Vodafone deal lijkt me prijzig; bij de kijkshop koop je voor E49,99 'n prepaid smartphone, en 'n 500Mb databundel die 30 dagen geldig is kost bij Lebara maar E5,-groet
Fredracefiets

Re: App verplicht stellen..

104
You'veGotMail Re: App verplicht stellen..

hoi, gebruik jij de app al? dan kan je mischien wat koudwatervrees weghalen...
1: als je onderweg wordt gebeld.. terwijl je de app aan hebt? wat heeft dat voor consequenties..
- moet je de app tijdelijk uitzetten? om te kunnen telefoneren?

2:Hoeveel data kost het gebruiken van de BezorgerApp?
Tijdens het bezorgen verbruikt de BezorgerApp geen data. Elke dinsdag en vrijdag na afmelding worden jouw gegevens naar Sandd gestuurd. De applicatie zal op zoek gaan naar een dichtstbijzijnde WiFi-verbinding. Is deze niet aanwezig, dan wordt gebruik gemaakt van je data-abonnement. Over het algemeen valt de hoeveelheid data die via de bundel verstuurd wordt mee, maar gebruik bij voorkeur WiFi.

dus de bezorger meld zich thuis af via wifi. GEEN KOSTEN.!
over het algemeen valt de hoeveelheid dat die via de bundel verstuurd wordt mee.. dus TOCH KOSTEN?

Re: App verplicht stellen..

105
Zag op de website ook het verhaald staan van het abonnement van € 10,00:
Omdat het gebruik van de BezorgerApp onderdeel is van je werkzaamheden, heeft Sandd een smartphonedeal gesloten met Vodafone/Hollandsnieuwe. Speciaal voor onze bezorgers bieden zij een smartphone met internet vanaf € 10 per maand
website met info etc.. volgt nog.

Heb op dit moment een prepaid telefoon en dat was een bewuste keuze en ben dan ook niet van plan om een abonnement af te sluiten.
nu eerst dan € 6,50 en als mocht het bij Sandd ophouden dan wordt het € 10,00 p/mnd. Sommige mensen zullen zeggen dat het "maar" 6,50 is, maar dat klapt er op een gegeven moment wel in en vooral als je er verder weinig mee doet.

Re: App verplicht stellen..

106
You'veGotMail schreef:
trudyh schreef:
Je kan het ook anders zien... voor 78 euro kan je blijven bezorgen, heb je een smartphone, elke maand 500 MIN/MB/SMS en ga je Sandd helpen om nieuwe diensten aan te bieden waardoor jouw tas weer voller komt te zitten.
Je moet je werk toch wel heel leuk vinden om te willen betalen om het te mogen doen. Normaal gesproken betaalt een werkgever jou om je werk te doen. Dan is het bij PostNL toch beter geregeld. Ook bij ons is het gebruik van de smartphone met app verplicht (beter goed gejat dan slecht bedacht, moet het adagium bij Sandd geweest zijn), maar wij krijgen 8 euro per maand vergoeding, en kunnen daarvoor eveneens bij Hollands Nieuwe een smartphone met abbo krijgen.

Maar als het inderdaad zo is dat je bij Sandd alles via de wifi kan doen zou je wel gek zijn om dat abonnement af te sluiten. Dan kun je beter nog de meest eenvoudige Nokia kopen als prepaid-pakket bij Vodafone. Ben je eenmalig 60 euro kwijt, en beltegoed heb je niet eens nodig. Stel dat dit toestel 2 jaar meegaat, dan heb je van Sandd in totaal EUR 84 gekregen, en kun je 24 euro in je zak steken.

De vraag is overigens hoe lang je nog alles via de wifi kunt doen, want je kunt er vergif op innemen dat je bij Sandd straks ook buspakjes moet gaan bezorgen en onderweg scannen.

Re: App verplicht stellen..

109
Carla41 schreef:You'veGotMail Re: App verplicht stellen..

hoi, gebruik jij de app al? dan kan je mischien wat koudwatervrees weghalen...
1: als je onderweg wordt gebeld.. terwijl je de app aan hebt? wat heeft dat voor consequenties..
- moet je de app tijdelijk uitzetten? om te kunnen telefoneren?

2:Hoeveel data kost het gebruiken van de BezorgerApp?
Tijdens het bezorgen verbruikt de BezorgerApp geen data. Elke dinsdag en vrijdag na afmelding worden jouw gegevens naar Sandd gestuurd. De applicatie zal op zoek gaan naar een dichtstbijzijnde WiFi-verbinding. Is deze niet aanwezig, dan wordt gebruik gemaakt van je data-abonnement. Over het algemeen valt de hoeveelheid data die via de bundel verstuurd wordt mee, maar gebruik bij voorkeur WiFi.

dus de bezorger meld zich thuis af via wifi. GEEN KOSTEN.!
over het algemeen valt de hoeveelheid dat die via de bundel verstuurd wordt mee.. dus TOCH KOSTEN?
De BezorgerApp draait op de achtergrond gewoon door dus je kan alle andere functies. van je mobiele telefoon blijven gebruiken. Je kan het vergelijken met een navigatiesysteem op je mobiel.

Feitelijk kan je gewoon je mobiele data uitzetten op je mobiele telefoon, dan weet je helemaal zeker dat er geen data wordt verbruikt maar dan heb je inderdaad wel een WiFi verbinding nodig voor het aan -en afmelden.

@newman
Het is toch logisch dat Sandd andere markten gaat aanboren? Al geloof ik niet dat ze pakjes gaan bezorgen waarbij de bezorger moet aanbellen omdat: 1. De concurrentie op die markt moordend is en 2. Dat niet handig is als je 2 dagen per week bezorgd. Heb je weleens gezien op Twitter en Facebook hoeveel klachten er binnen komen bij PostNL? Daarnaast gaat Sandd wel de dienst Extra Zeker aanbieden maar dat is dus zonder aan te bellen maar wel iets waar je de App voor nodig hebt.
cron