Re: App verplicht stellen..

451
Carla41 schreef:@bucky

is de afmeldvergoeding dan geruisloos verdwenen? ik heb daar geen bericht van gehad.
Werd wel over gesproken maar heb de afmeldvergoeding nooit op mijn wijkvvergoedingenlijst gezien. Controleer altijd de vergeodingen en heb in de oude situatie dus nooit afmeld vergoeding gehad. Werk sinds korte 2 jaar via Sandd.

Re: App verplicht stellen..

452
Carla41 schreef:@bucky

is de afmeldvergoeding dan geruisloos verdwenen? ik heb daar geen bericht van gehad.
ja, geruisloos verdwenen inderdaad.. was volgens mij ook 50ct per keer ofzoiets, dus veel zijn we er niet op vooruitgegaan.. eerder op achteruit gegaan.

Re: App verplicht stellen..

454
@bucky

50 cent per keer was het maar zo,n feest. :cry: ik heb nog even mn administratie geraadpleegd.
voor 2012 was het 20 cent per afmelding. daarna is het samengevoegd bij de basisvergoeding voor je wijk.

"De basisvergoeding is gebaseerd op de omvang van je wijk.Daarnaast is hier een vergoeding in opgenomen voor de ontvangstregeling van de post
en het afmelden na bezorging."
aldus de informatie toen we van bezorgbon naar wijkplanning bezorging gingen.

Re: App verplicht stellen..

455
Zijn er vandaag meer mensen met totaal belachelijke afgelegde afstand op de App? Mijn prestatie van afgelopen vrijdag staat weer niet vermeld in logboek.
Niet echt interessant maar zijn er meer gebruikers die regelmatig geen kcal verbranden tijdens het bezorgen ik dus wel dus zal wel niet hard genoeg lopen of zo.
Al met al totaal ontevreden over de Sandd App.

Re: App verplicht stellen..

456
schorre kikker schreef:
Al met al totaal ontevreden over de Sandd App.
Wat is er nou zo interessant aan die afgelegde km's ? Je weet toch hoeveel km's je eigen wijkje is, en als de app het niet goed weergeeft, of soms goed, ik zit er eigenlijk niet mee.
Ik zou liever goede vochtregulerende kleding van Sandd hebben of een fietsvergoeding, dat vind ik nou belangrijk

Re: App verplicht stellen..

459
Allen,
Het is alweer een hele tijd geleden, in dit topic, dat ik heb gezegd dat e.e.a. juridisch uitgezocht moet worden of de werkgever de werknemer kan verplichten om prive eigendommen in te zetten voor het werk.
Ik heb daarbij gezegd dat ik het niet kan uitzoeken cq. ga doen omdat ik oud-werknemer ben.

Ter info:
Een recent blog van een juridisch adviesbureau:
https://blog.iusmentis.com/2017/04/24/m ... er-en-wil/

Gerard

Edit: advocaat kantoor gewijzigd naar juridisch advies bureau.

Re: App verplicht stellen..

460
postbiker schreef:
schorre kikker schreef:
Al met al totaal ontevreden over de Sandd App.
Wat is er nou zo interessant aan die afgelegde km's ? Je weet toch hoeveel km's je eigen wijkje is, en als de app het niet goed weergeeft, of soms goed, ik zit er eigenlijk niet mee.
Ik zou liever goede vochtregulerende kleding van Sandd hebben of een fietsvergoeding, dat vind ik nou belangrijk
Met kleding en fietsvergoeding helemaal mee eens. Maar tot dat het geval is zou km's wel handig zijn in verband aftrek bij belastingaangifte (soort van bewijslast) en mijn wijk kan zo 2 tot 3 km's schelen per keer daar ik een buitenwijk heb en als ik een paar verste adressen niet hoef dat aanzienlijk scheelt. Daarnaast val ik regelmatig in op verschillende andere wijken en hoef km's daar zelf niet bij te houden. Zou App nog ergens nuttig voor zijn dus.
cron