Post in de zomer

1
Ik heb een nieuwbouwwijk om de post te bezorgen. Normaal gesproken is het al niet veel maar in deze zomertijd is het weer erg weinig.
ongeveer 120 in per keer. Van mij mogen het er standaard wel 400 zijn, dan verdien je tenminste een beetje.

Verder is het nog steeds erg wisselend hoe laat de post wordt gebracht, al is het wel vóór 17.00 tegenwoordig.
Ik zou ze aan willen raden een soort app te maken zodat bezorgers op internet kunnen zien waar de postbus ongeveer rijd en dan zien hoe laat de chauffeur ongeveer bij hen kan zijn.

Re: Post in de zomer

2
Mijn coordinator stuurt voor de zomervakanties een overzicht met de wijken waar ze invallers voor zoekt.
Wie echt fanatiek wil bezorgen kan zo meerdere weken 2 en soms 3 wijken per dag lopen.
Dat levert extra inkomsten op en je maakt je coordinator ook gelukkig.

Mijn post krijg ik punctueel rond 12 uur aangeleverd, en de chauffeur kan de kratten kwijt in een grote kussenkist, met hangslot.
Daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben, maar het werkt echt heel goed.

-

3
Hier gebeurt het vaak zo ook vandaag, de post is er nog niet Laat gebracht, het kan druk zijn of veel post maar dit is niet meer normaal.
Ik denk dat ik ermee ga stoppen met bezorgen.
cron