Kerstpakket

1
Even om te weten, heeft iedereen en kerstpakket ontvangen en wat zat er in? Ik heb een pakket mogen ontvangen met een blik erwtensoep een rookworstje een ontbijtkoek een pak chocolade melk een spuitbus slagroom en als klap op de vuurpijl een stel Sandd handschoenen.

De Sanddman
de Sanddman komt bij je langs maar strooit je geen zand in de ogen

Re: Kerstpakket

2
Ik zit er nog steeds op te wachten; kijk al iedere keer hoopvol de chauffeur aan,
maar tot op heden nog niks..... Leuk pakketje zo te zien, ik ben er wel blij mee.
Nu maar hopen dat het voor het einde van het jaar nog meekomt met de post...

Re: Kerstpakket

3
Sanddman schreef:Even om te weten, heeft iedereen en kerstpakket ontvangen en wat zat er in? Ik heb een pakket mogen ontvangen met een blik erwtensoep een rookworstje een ontbijtkoek een pak chocolade melk een spuitbus slagroom en als klap op de vuurpijl een stel Sandd handschoenen.

De Sanddman
Dat pakket heb ik vorige week tijdens de winterbijeenkomst ook ontvangen. Ook zat er bij mij nog Fries roggenbrood, een een kortingsbon voor een boeking bij Centerparcs in :D

Re: Kerstpakket

4
Tja dat roggebrood en de Cadeaubon van € 150 was ik even vergeten. Ik ben nog steeds aan het denken hoe ik die €150 ga besteden. ( ik denk dat het een midweekje centerparcs word.) en mijn handschoenen zijn wat groter dan die van jou. ik kreeg dan ook een paketje met het opschrift Man, en dat ben je dus als je grote handen hebt.
De Sanddman
de Sanddman komt bij je langs maar strooit je geen zand in de ogen
cron