Nieuwjaarswens

1
Ja, je zal wel denken, kom ik in Maart mee :lol:

Maar ik kan me herinneren dat Sandd beloofd had om nieuwjaarskaartjes te geven, waarmee we langs de deuren konden gaan.
Ik heb ze nooit gehad.
Niet dat ik daar veel zin in heb...

Maar ik dacht hier aan naar aanleiding van de enquete en de vraag of Sandd zich aan de beloftes hield... vandaar.

Maar het maakt me wel nieuwsgierig... hebben jullie ze wel gehad? En ook gebruik van gemaakt?
En hoeveel opgehaald?

Re: Nieuwjaarswens

2
Nee wij hebben ze niet gehad, er waren wel brieven uit gegaan in november hierover met 2 opties. Het idee stond mij tegen om aan de deur een fooi te gaan vragen dus ik had geweigerd. Maar we hebben nooit meer iets hierover vernomen hoor!

3
Ik heb die brief niet meer, maar ik kan me die 2 opties niet herinneren.
Wat waren die opties dan?

Ik herinner me alleen dat ze zeiden: in die week zitten die kaartjes erbij!
Niet dus.

Ik dacht dat alleen ik ze niet had gekregen omdat ik er nog te kort werkte.. en dan zou het erg raar zijn om dan al langs de deuren te gaan.. OF omdat er klachten over me waren...

Maar al HAD ik ze gekregen.. het staat me idd wel tegen. Alsof je een krantenbezorger bent ;-) Maar ik weet wel dat je hiermee vele honderden euro's mee kan verdienen! En dat is ook wel aanlokkelijk...
Maja.. ik heb het ooit gedaan, toen ik folders liep.. maar het stond me zo tegen dat ik halverwege er maar mee ophield...

5
dit was een depot actie en men wilde dat we geadresserde kaartjes zouden bezorgen namens ons depot, dat we aan zouden bellen bij die adressen en bedelen,zo zie ik het, om fooi. 2 e optie was een huis aan huis bezorging van kerst kaartjes namens ons depot.
Dus het zal niet van Sandd zijn toch herinner ik mij dat de Sanddman er ook een keer over schreef!

6
Dit menen jullie niet. Was dat echt de bedoeling? Ik zou me kapot schamen en kan me dus ook voorstellen dat je dit niet zou willen doen. In ieder geval: ik zou het niet gedaan hebben. Pfff wat een idee zeg.

7
@Tineke
kapot schamen , nee maar dit is iets voor 13 jarige folder/ kranten bezorgers.
en gaat natuurlijk niet uit van de postbedrijven zoals Sandd of Dhl.
ik zou er zeker niet aan mee doen. ;)

Er is wel sprake geweest dat je een kerstkaart kon laten ontwerpen en printen door Sandd.
maar ik denk dat dat meer voor de zakelijke branche bedoeld was.
met een oplage van.... een persoonlijke kaart versturen voor de feestdagen.

@Elisa
De Sanddman had zelf een kaartje ontworpen en er daadwerkelijk geld mee opgehaald.
Het blijft jammer dat hij is opgehouden met zijn stukjes.

8
als postbezorger zou ik nou niet echt geld willen vangen door aan te bellen en een pruillipje op te zetten. nope!

maargoed ben ook krantenbezorgster in die wijk, dusjah het is een beetje verwarend hahah! en ook een beetje tegenstrijdig de helft kent me als postbezorger.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

10
elisa schreef:Nou mooi meegenomen dus ga je vangen voor je krant en je post en extra sniffen plus zielig kijken, maak er ee n dansje bij! Succes!
nope, ik ga niet bij de post geld vangen... die mensen zien me al aankomen.

:mrgreen: krijgt alleen kaartjes voor de krant!!! en daar ben ik extreem blij mee (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!