Re: VEEL POST bij Sandd

21
Ja het is hier ook wel de moeite. Heb er morgen voor Sandd 873 stuks. Heb al de looproute in de trolley gestopt zodat ik morgen dat ding alleen maar uit de garage hoef te halen en na het ontbijt zo kan beginnen. Ik verwacht gaaf weer want ik wil mijn post droog bezorgen. Morgenavond moeten mijn man en ik het verkeer regelen bij de 4 daagse dus dan moet het ook even droog zijn. Voor de vele wandelaars, voor ons en voor de eventuele kijkers. Bezorg ze morgen en prettig weekend.

Re: VEEL POST bij Sandd

22
De 873 stuks zijn alweer de deur uit. Gelukkig was het droog. Voor volgende week heb ik er maar in de 300 op de planning bij Sandd. Niet echt een uitdaging. In juli gaat een collega 5 weken op vakantie en neem ik haar wijk over. In die 5 weken zit dan ook een week waarin de andere collega ook op vakantie is. Doe ik weer even lekker het hele dorp. Laat ze dan maar weer een stel poststukken leveren. Dan nog in week 37 een dagje VSP post. En zoals ik al schreef hoop ik van harte dat dan net de Zie van Ziggo bezorgd moet worden. Die van VSP doet voor dat bedrijf het hele dorp. Geen kunst want zoveel post hebben ze meestal ook niet. Ze hebben niet eens een echte VSP posttas. Ik wel, want ik bezorg folders voor dat bedrijf en dan is een echte vsp tas een must. Deze week heb ik er voor komende week 24 pakketten folders ontvangen. Daarbij zit ook weer het bonusboekje van AH en de folder van de Wibra. Hoeveel post krijgen jullie voor de volgende week? Doen jullie ook een of meer wijken voor een collega?

Re: VEEL POST bij Sandd

25
Postbode21 heeft volgens mij twee grote wijken. Dus het zal wel samen zijn. Ik heb een kleine en een grote wijk en bij veel post kom ik ook wel over de 1000 stuks post per keer (verdeeld over twee wijken hoor, dat wel) Dan is het bijvoorbeeld 385 stuks voor de ene wijk en 650 stuks voor de grote wijk is samen 1035 stuks, zoals afgelopen vrijdag. Zelfs bij weinig post kom ik met die twee wijken samen wel aan de 800 stuks.

Re: VEEL POST bij Sandd

26
@Elisa

precies! slagvaardige dat is mooi dat je het kan verwoorden :lol:
ik heb het over het totaal van de 2 wijken elisa...
en die zijn groot... dus altijd genoeg post. ;)

maar 1000 stuks is geen heel grote hoeveelheid.
ik ben vrijdags gewend tusen de 1200 - 1500..
boven de 1500 moet niet regelmatig voorkomen...

dan ga ik een grote wijk inleveren voor een kleintje... ;)

Re: VEEL POST bij Sandd

27
Ja, het wordt alleen maar meer. Met het vooruitzicht dat we na de zomer de IKEA gidsen mogen gaan bezorgen, kunnen we erop rekenen dan lekker veel te moeten bezorgen...

Maar ik heb nu zowel op de dinsdagen, als op de vrijdagen veel meer post dan zo;n anderhalve maand geleden. En dan mag ik blij zijn dat ik in de ochtendronde van de chauffeur, zodat ik voor de middag al kan gaan starten met sorteren. Dat geluk heb ik dan wel weer.
Maar zoals ik hier ook lees, dat sommigen pas, met zoveel post in het vooruitzicht, in de namiddag de chauffeur kunnen verwachten, dan heb ik wel met diegenen te doen...

Re: VEEL POST bij Sandd

28
@anne

de ikea bezorg je nu ook al he..
de grote ikea actie is gelukkig maar 1 x per jaar
net als de postcodeloterij agenda,s...

anne... kan je nagaan... wees blij dat de veronicagids er nu niet bij zit..
ik heb dat een tijdje via selektmail gedaan nou dat was elke week
een flinke stapel meer ...

Re: VEEL POST bij Sandd

30
Nou, dat wordt krachttraining morgen...oef!!
De catalogi van Neckermann en Klingel, en nog diverse week- en maandbladen, naast de vele PCL enveloppen, hartstichting etc.. We kunnen er dus lekker tegenaan.
Al wel de kleine wijk gesorteerd klaarstaan, en de grote wijk al op straten. Nu nog op bezorgroute(s)..

Veel succes iedereen, en ook sterkte als je deze hoeveelheid en gewicht veel later nog moet uitsorteren..
cron