Re: VEEL POST bij Sandd

32
Nee ze hebben eerder te weinig chauffeurs en er komen er niet meer bij. Kost geld. Dus dit probleem blijft voor ons.
Maar ik trip er niet meer over, als het zo laat wordt gebracht is het vrijdag deels verder sorteren en bezorgen met evt, de zaterdagochtend erbij.

Re: VEEL POST bij Sandd

33
Poehoe, ik ben klaar! Stipt om 8 uur begonnen. Tussendoor (tussen half 11 en 11 uur) nog wel even thuis geweest om uit te rusten en voor een bak koffie. Mijn man is ook nog 2x heen en weer gereden om kratten aan te leveren, zodat ik in de wijken de post kon bijladen. Anders was het veel te zwaar. Ik kon dankzij mijn postrek 3 kratten in een keer meenemen en ben zelf ook nog een keer op en neer gefietst. Maar het is gedaan! Moe maar voldaan!

Re: VEEL POST bij Sandd

39
ik was vandaag met het bezorgen ook rond 13.15 uur helemaal klaar. Al om 7.45 uur begonnen...oeps :oops:
en mijn manneke hielp later mee met de grote wijk, want dat was 68 kilo aan post, en zo'n 700 poststukken.. :roll:

Enne...een extra wijk doe ik alleen tijdens de vakantieperiode, wanneer er toch veel minder post is per wijk..

Iedereen fijn weekend. 8-)

Groetjes!
cron