Sandd en nieuwbouwwijken

1
Heeft Sandd moeite met het vinden van de adressen in nieuwbouwwijken? Ik vroeg me dat af omdat ik bij PostNL werk en als er een nieuwe wijk of straat wordt opgeleverd dan komt zeker het eerste half jaar alle post van Sandd met een PostNL sticker over het Sandd-logo bij ons terecht. Kan Sandd dat niet gewoon zelf bezorgen? :?:

Re: Sandd en nieuwbouwwijken

3
Ik woon zelf in zo"n nieuwbouwwijk. Nu bijna 3 jaar. Sinds een half jaar krijgen wij post van Sandd(door mijzelf als bezorgster}. Heb een paar keer gevraagd hoe dat nu kan. Maar eens in een half jaar kunnen er veranderingen aangebracht worden en Sandd moet wachten tot de straten aan hun opgeleverd gaat worden. Tot die tijd deed Post nl het bezorgen.

4
Met die nieuwbouwwijken is het voor Sandd toch simpel te regelen. Je vraagt aan bezorgers die in de wijken ernaast lopen of een van hen een extra wijk wil doen. Je vraagt bij de gemeente een plattegrond met straatnamen en eventueel straatnrs. op en daarvan maak je een kopie. Die geef je aan de bezorger die de wijk gaat lopen. Die kan zich dan gaan voorbereiden. Van te voren een efficiënte route op de kaart aangeven en in die volgorde de straten en huisnrs. noteren.
Zelf houd je op het depot het origineel in een map. Gaat er later iemand anders lopen dan maak je van het origineel weer een kopie.

5
@newman

zal wel heel plaatselijk zijn Newman.
nieuwbouwwijken staan op onze routes al lang vermeld nog voor de eerste steen er is..

en tegen de tijd dat de huizen gebouwd en afgeleverd zijn, krijgen we de post erbij.
tenminste, dat is wat ik gewend ben bij sandd.

@beauty...
mischien is de klant (waar jij post van ontvangt...) een half jaar geleden overgestapt naar sandd.
dat kan toch ook.
als je is wist hoe vaak post van postbedrijf wisselt.... ;)

@postbode7
wil je het ei weer uitvinden postbode7?
straten en huisnummers van zelfs toekomstige wijken zijn al vastgelegd VOOR de eerste steen is geslagen.
en dan Moet jij aan je wijk adressenlijst heel snel kunnen zien welke nieuwe huisnummers er op staan.
het kan zelfs...dat je het niet eens weet.

pas als je er post voor krijgt... merk je,,,, hee deze straten staan OOK op mijn lijst ;)

6
@postbode 21

Ik liep al voor Sandd een andere wijk. Dus ik wist precies wat er door Sandd bezorgd werd. En ik kreeg diezelfde
post van de TNT nu Post nl en vaak nog 1 of 2 dagen later dan de bezorgdag van Sandd.

@postbode 7

De nieuwe straten is vaak geen probleem. De post moet wel bij Sandd aangeleverd worden. En dat kan dus maanden duren.

8
elisa schreef:Zo kreeg ik al jaren straatnamen en huisnummers van straten die nog gebouwd moesten worden in mijn wijk hoe verklaar je dat? Nu staan deze huizen er pas, nog helemaal in de blubber dat wel.
Zeker post van Nuon en Ziggo: "Meldt u nu aan, voorkom afsluiting!" Terwijl het pand in kwestie nog niet eens was opgeleverd!

9
@elisa

dat hebben we dus beiden precies hetzelfde elisa
en jij werkt ook voor sandd.
de wijken en straatnummers staan al lang vast..

het zou pas raar zijn als de post eerst naar de bezorger gaat , dan retour sandd
dan zitten er niet een paar dagen tussen maar een week.
vandaar dat ik denk dat het rechtstreeks, middels een afpspraak sandd en postnl
nog door postnl wordt bezorgd.

10
Newman schreef:
elisa schreef:Zo kreeg ik al jaren straatnamen en huisnummers van straten die nog gebouwd moesten worden in mijn wijk hoe verklaar je dat? Nu staan deze huizen er pas, nog helemaal in de blubber dat wel.
Zeker post van Nuon en Ziggo: "Meldt u nu aan, voorkom afsluiting!" Terwijl het pand in kwestie nog niet eens was opgeleverd!
:ugeek: Postcodeloterij ken er ook wat van hoor! kreeg in een invalwijk post voor huizen die ze nog aan het bouwen waren en leeg stonden :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!