Pagina 1 van 1
Hoe ver gaat Sandd .... in positieve zin
Geplaatst: 03 feb 2012, 13:07
door wis-User02
Net als op het Postnl forum dit onderwerp: zijn er ook positieve ervaringen als bezorger bij sandd?
mijn ervaring:
ja, na afmelding regelmatig een persoonlijk bericht terug... zoals in deze dagen... Bedankt voor het lopen

Re: Hoe ver gaat Sandd .... in positieve zin
Geplaatst: 03 feb 2012, 13:16
door slagvaardige
Jazeker. Ik ben erg blij hoor met Sandd. Wat dacht je van de vrijheid? Heerlijk!!!
Ik was vandaag al om 11 uur klaar! Kreeg zelfs op 3 adressen iets warm aangeboden. Een een lieve Indische vrouw kwam naar buiten om een plakje spekkoek (zelf gebakken) aan te bieden. Heerlijk!
Om half 12 begon het hier te sneeuwen en toen zat ik al lang en breed aan de warme koffie!
De mensen hier reageren trouwens over het algemeen heel leuk op onze post. Grapjes over de blauwe brieven. Kan ik wel om lachen.
Wij hebben vanavond van Postservice trouwens een medewerkers/bezorgers overleg, met een hapje en een drankje.
Re: Hoe ver gaat Sandd .... in positieve zin
Geplaatst: 03 feb 2012, 13:43
door wis-User02
@slagvaardige
de bedoeling is... sandd als opdracht / werkgever
wel leuk als je overleg hebt bij postservice... met hapje en drankje
hoe vaak is dat per jaar slagvaardige?

Re: Hoe ver gaat Sandd .... in positieve zin
Geplaatst: 03 feb 2012, 14:05
door slagvaardige
De chauffeur is wel druk, maar heeft de tijd voor je. Hij is altijd in voor een vriendelijk woordje of een grapje als hij de post komt brengen. Al die chauffeurs die ik heb gehad trouwens.
Ook leuk is dat ik wel eens een persoonlijk woordje in de bakken heb gehad, over hoe goed ik het heb gedaan de laatste tijd. En er zat ook laatst een briefje bij dat onze regio zo hoog gescoord heeft qua bezorgen. En dat de coordinatoren daar zeer content mee zijn.
p.s. Geen idee hoe vaak Postservice een overleg heeft. Volgens mij minstens 1 of 2x per jaar. Net als bij Sandd.
Waar ik ook blij mee ben is dat als je aangeeft je even geen extra (ik bedoel inval) wijk wilt lopen, om wat voor reden dan ook, ze je dan ook niet bellen en door gaan drammen.
Re: Hoe ver gaat Sandd .... in positieve zin
Geplaatst: 03 feb 2012, 15:14
door postbode7
Ook ik heb positieve ervaringen met Sandd. Het persoonlijke woordje bij het afmelden stel ik ook wel op prijs. Dan heb je het gevoel dat ze blij zijn met je. Eigenlijk heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad en ik werk toch al sinds maart 2005 voor Sandd.
Re: Hoe ver gaat Sandd .... in positieve zin
Geplaatst: 10 feb 2012, 00:38
door postman070
af en toe een hapje of drankje ligt meer aand e ontvanger van de post dan het bedrijf dat het verspreid dus in mijn ogen niets positief richting Sandd maar naar de bezorger
Sandd veels te staring en in hokjes denk mentaliteit , vooral niet openstaant naar goede bruikbare ervaringen van oud Selekt of TNt bezorgers.
Ieder verdedigd zijn hokje tot de dood en vooral neit outside the box denken want dat mag niet van de Sandd bijbel
Is jammer want hierdoor zou het bedrijf zich verder kunnen ontwikkelen en het zou tevens de kwaliteit en werksfeer ten goede komen