Re: Post sorteren

61
Ik kreeg wel een plattegrondje van mijn wijk. Was wel zo'n googlemaps ding waarop de straten geel gemarkeerd waren met huisnummers erbij.
Bij de invalwijken krijg ik ook een plattegrond met de straten gemarkeerd. Ik heb er wel om moeten vragen trouwens.

Re: Post sorteren

62
@88CE

ja hoor. je ontvangt de stratenlijst met alle betreffende huisnummers en een plattegrondje erbij.
en die route zet ik uit naar mijn eigen inzicht.

ik ben maximaal 2 uur achtereen onderweg en heb dan geen tussenstops nodig.
maar ik heb op de twee routes wel bij elk een noodadres waar ik terecht kan mocht het nodig zijn.

en in de winter is de plaatselijke stamkroeg regelmatig een stop waar ik gratis een kop koffie krijg
..... als ik Geen blauwe enveloppen bezorg. :lol:

Re: Post sorteren

64
@har

nou dat was niet de bedoeling hoor. het is maar figuurlijk bedoeld.
tegenwoordig ben je al snel ervaren bij de post... een ieder die er langer dan een half jaar werkt.. :lol:
ik doe het nu ruim 15 maanden.. eigenlijk een jonkie maar jij bent in leeftijd zeker jonger :mrgreen:

Re: Post sorteren

67
Het is wel fijn dat ze bij jou de post vroeg komen brengen. Bij mij komen ze helaas pas tegen half 4.
@Sanddvinkie, wat is bij de bloktijd? Bij mij komt de chauffeur tussen kwart over 2 en kwart over 4. Meestal is hij er pas tussen half 4 en 4 uur.

Re: Post sorteren

68
Nou slagvaardige. Je boft als je de post al hebt. Het is inmiddels 16.54 en mijn kratjes staan nog steeds buiten te wachten op de chauffeur. En ik krijg maar zo'n 231 stuks. :? Als het er nu 800 waren dan snap ik wel dat die chauffeur er langer over doet. Deze heeft mijn plaats vast later in zijn route gezet. Ben ik dan mooi klaar mee.

Re: Post sorteren

69
Nou, ik kan dus nog even niet beginnen met sorteren. Ze belde (bezorgmanager) net op dat de chauffeur laat zal komen. Ze zitten vandaag maar met 4 chauffeurs omdat er enkele op vakantie zijn en er een paar ziek zijn. Degenen die er wel zijn hebben extra adressen gekregen en zijn dus langer bezig. Ik val onder BRE (Breda, Oude baan 14). Dus dan weten jullie hoe het komt als de chauffeur er nog niet is.
cron