Sandd Post Gestolen

1
Postzak van Sandd blijkt gestolen

Laatste update:
vrijdag, 4 mei 2012 - 16:03
DEN HAAG - De postzak van Sandd die gevonden was aan de Korbootstraat in Scheveningen, blijkt niet gedumpt maar gestolen.

De vrouw die de zak had gevonden, meldde aan Omroep West dat de zak met post er al twee weken lag. Sandd reageerde geschrokken en heeft het verhaal uitgezocht. De postzak blijkt in april met fiets al gestolen te zijn.

in dit geval blij dat de vrouw de zak Post heeft gemeld. :P
maar had ze niet al na een paar dagen aan de bel kunnen trekken. :roll:

Re: Sandd Post Gestolen

2
Was het echt post van Sandd? Wij hebben toch helemaal geen postzakken? We hebben wel fietstassen met post? PostNL heeft die zakken wel. En ze had die zakken inderdaad meteen bij Sandd moeten melden dan had de post nog redelijk op tijd bezorgd kunnen zijn. Ik snap wel dat ze daar geschrokken zijn. De postbode in kwestie kan er niets aan doen dat de zak gestolen is. Dat kan in een paar minuten gebeurd zijn. Je kunt niet constant omkijken. Dan lig je zo op je snufferd. Bovendien ben je bezig de post in de goede gleuven te stoppen en daarbij moet je toch goed opletten. Het is vet balen voor die bezorgster dat de indruk werd gewekt al zou ze de boel gedumpt hebben. Nu blijkt ze gewoon slachtoffer van een ordinaire diefstal te zijn geweest. Sandd zelf kan er evenmin wat aan doen. Helaas, zulke dingen gebeuren.

5
@elisa

nee , sorry het zijn twee verschillende situaties .
bij de 1e is post door de postbezorger gedumpt in een portiek te Den Haag.
bij de 2e is fiets met posttas gestolen en zijn posttassen teruggevonden.. te Scheveningen.

nou liggen die plaatsen bij elkaar aan de kust maar daar houdt de overeenkomst ook mee op (Y)

en je fiets gestolen terwijl jij post aan het bezorgen bent dat is natuurlijk zo gebeurd!
ik zet mijn fiets daarom altijd in het midden van een straat neer zodat ik er constant zicht op heb.
en als ik een flatgebouw in ga gewoon op slot.

6
Ik neem toch aan dat de bezorgster meteen aan Sandd of haar coordinator heeft gemeld dat haar fiets en haar post gestolen waren. Ik zou meteen aan de bel hangen. Dan dek je jezelf tenminste in. Mocht de tas dan met de post later gevonden worden, dan is de bezorgster tenminste niet de dupe. Nu dacht iedereen dat het om een dumping ging. Misschien Sandd zelf ook wel.

7
@slagvaardige

nee misverstand :lol:
het 1e bericht ging om dumping... een paar uur/dagen later leek het weer dumping
maar in het artikel bleek dat sandd er van afwist toen ze het hadden uitgezocht.

dat gaat natuurlijk heel makkelijk. kijken welke wijkcode op een poststuk staat.
coordinator bellen die over deze wijk /plaats gaat en BINGO!

ik denk dat het komt omdat de bellers die de post vonden in 1e instantie naar
de Pers gingen. en ja alle Nieuws is welkom.
Laatst gewijzigd door Carla41 op 04 mei 2012, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

8
Oh gelukkig! En de postbezorgster van wie de post gestolen was is toch niet ontslagen he?
Nee lui die post dumpen moeten zelf gedumpt worden. Is niet goed voor de naam van het bedrijf. Ik hoop dat de gestolen post nog nabezorgd kan worden. (niet natgeregend/overheen geplast door honden enz.)

9
Tjee zeg je fiets gestolen terwijl jij de straat loopt. natuurlijk kan dit gebeuren en je staat er niet bij stil, sinds de sabotage zet ik mijn fiets op slot en op plekken waar dat gekke mens hem niet ziet.
Want net wat je zegt, ze kunnen ook de post eruit pikken.

Klopt als er gedumpt wordt moeten dez emensen op een zwarte lijst komen. En natuurlijk de schade laten betalen. hard maar wel professioneel.

10
Ja en zo'n mens die zomaar andermans fiets of zadel vernielt, zou eigenlijk ook aangepakt moeten worden. In dit geval denk ik dat je beter kunt doen alsof je neus bloedt, omdat het duidelijk om een extreme aso gaat, en wie weet waartoe ze in staat is, als ze een rekening in haar bus vindt. Het is zo'n type dat uit gaat zoeken waar je woont en je dan gaat stalken. Dat soort obsessieve types zijn er helaas. Ja, dat mens is er zo een die gerust de post uit je tassen haalt. En er helaas nog mee wegkomt ook.