Re: Werk ik voor Sandd of MetroPost?

24
Vreemde verhalen hier. toen Metropost nog de post voor Sandd deed hier in Zutphen, heb ik er nooit last mee gehad. Ik had me daar juist aangemeld in eerste instantie. Ik kreeg een sollicitatiegesprek en ik had in het begin 4 bezorgdagen; op de maandag en donderdag kwam er veel post, en op de vrijdag en woensdag kwam er weinig (dat bleek dan de zuivere Metropost te zijn) Ik had prettige koeriers die altijd een leuk praatje aan de deur maakten, want toen kwamen ze nog 's avonds. Als ik pech had, dan zat ik tot diep in de nacht te sorteren! :D Dat was dan wel op de dagen dat de Sandd erbij zat. In eerste instantie had ik dat niet eens in de gaten. We praten over het jaar 2006. Voor de Metropost bleef mijn wijk ook steeds hetzelfde, terwijl Sandd zijn wijk deelde in tweeën, later vonden ze de tweede wijk niet groot genoeg, en toen kwam er nog wat bij :cry: In de zomer van 2007 verviel de donderdag als bezorgdag, en kwam nooit terug, :lol: later verviel ook de zaterdag. Vond ik niet erg, ik doe liever alles bij elkaar. Op een gegeven moment trok de Metropost zich hier terug en nam Van Straatenpost het over; nog steeds bleef mijn wijk hetzelfde, dat was wel lastig omdat ik voor een paar poststukken naar een andere straat moest die ik niet meer had. Deze Van Straatenpost opereerde volledig los van Sandd en kwam ook zelfstandig de post afleveren. Pas geleden is de Van Straatenpost gestopt, en ik merk dat een deel in de Sandd is terechtgekomen, en een deel bij de 'Businesspost' en een deel bij de Post.nl. Ik mis ze niet hoor. :mrgreen: Ik heb nu meer vrije tijd dan dat ik ooit had! :lol:
cron