Villamedia Magazine en De Groene Amsterdammer

1
vanaf midden/eind augustus voortaan bezorgd door Sandd.

De Groene Amsterdammer werd eerst op donderdag bezorgd maar op vrijdag is dus ook geen probleem.
volgt straks de Donald Duck, de Libelle/Margriet en de Tv bladen?

en primeur.. 1 miljoen stempassen worden ook door Sandd bezorgd in augustus . proef in 27 gemeenten.
met daarbij de Ikea eind augustus... we krijgen het druk . :D

Re: Villamedia Magazine en De Groene Amsterdammer

2
Ja, ik kreeg een brief over de Ikea. Ik heb er ruim 100 meer dan vorig jaar.. per wijk. Dus da's mooi. (of heb ik verkeerd gekeken? Eta: nee toch niet)

Volgende week is meteen de laatste week dat ik een invalwijk heb. Gelukkig. 3 wijken sorteren komt me nu wel even de neus uit. Al gaat het lopen wel goed.

Maar ehm.. ik had er deze week de Intermediar weer bij zitten. Sinds ik terug ben van vakantie zat hij er niet meer bij. Ik dacht dat ze digitaal waren gegaan?

Ik hoop dat mijn gemeente bij die proef zit met het bezorgen van die stempassen. (Y)

5
@slagvaardige

Intermediair komt nog in papiervorm uit.
in vakantietijd slechts om de 4 weken (volgende eind aug)
en daarna tot en met 26 oktober wekelijks tot 26 oktober.. en dan alleen digitaal.

@newman
proef ik enig venijn :P
volgens mij zijn de tv gidsen nog niet bij Sandd geweest. wel bij Dhl..

dat is net zo iets als de Marskramer iets verwijten wat Blokker aangaat.. :lol:
maar ik kan me voorstellen dat het niet zo prettig is als je een deel van je
werk naar de concurrentie ziet verdwijnen..

Toch wel apart als de Groene Amsterdammer overkomt en zelfs voor lief neemt
dat het blad Niet meer op donderdag wordt bezorgd.!

Naast natuurlijk een lagere bezorgprijs zal het mischien toch ook te maken
hebben met de uitmuntende kwaliteit van bezorgen...
bij welk bedrijf laat ik vrolijk in het midden : :D

ging de aanbesteding van de belastingen nu ook weer de komende 2 jaar naar Sandd ;)
als het zo doorgaat newman kan sandd vast nog nieuwe mensen gebruiken :mrgreen:

6
Ja, ik had er ook de Intermediair bij zitten. Blij dat ze nog even op papier blijven (t/m 25 okt.). En ja, de t.v. gidsen zaten alleen bij DHL (SMN) en niet bij Sandd. Toen bij SMN de stekker eruit getrokken werd gingen ze helaas naar postNL omdat we bij Sandd (helaas ook weer) niet op donderdag bezorgen. En zij wilden per se uiterlijk op de donderdag omdat ze dan nog uitloop hadden. Soms kregen we bij Selektvracht nog wat foutsorteringen of naleveringen te bezorgen. Wat de belastingen betreft. Laat die blauwe brieven de komende jaren maar komen. Ik heb daar echter nog niets over gelezen of gehoord. Staat dat ergens op een site? Zo ja. vertel me even de url. En fijn dat we er weer 2 nieuwe klanten bij krijgen. Hopelijk zijn er diverse abonnees in mijn dorp die de Groene Amsterdammer en Villamedia lezen. En dat Sandd de stembil-
jetten gegund zijn is ook prettig. Zou dat ook in de Gemeente Oosterhout (NB) zijn? Dat zou ik toejuichen. Ik heb net op Google gelezen dat Sanoma financiëel wat krap zou zitten. Wie weet. Laten we met zijn allen steeds voor topkwaliteit in de bezorging van alle post zorgen dan komen er nog meer klanten onze kant op. :lol:

7
Carla41 schreef:@slagvaardige

Intermediair komt nog in papiervorm uit.
in vakantietijd slechts om de 4 weken (volgende eind aug)
en daarna tot en met 26 oktober wekelijks tot 26 oktober.. en dan alleen digitaal.

@newman
proef ik enig venijn :P
volgens mij zijn de tv gidsen nog niet bij Sandd geweest. wel bij Dhl..

dat is net zo iets als de Marskramer iets verwijten wat Blokker aangaat.. :lol:
Aangezien Blokker en Marskramer beide tot dezelfde holding behoren gaat die vergelijking aardig op. En aangezien DHL is ingelijfd door Sandd kun je die twee ook niet los van elkaar zien.

8
postbode7 schreef:Ja, ik had er ook de Intermediair bij zitten. Blij dat ze nog even op papier blijven (t/m 25 okt.). En ja, de t.v. gidsen zaten alleen bij DHL (SMN) en niet bij Sandd. Toen bij SMN de stekker eruit getrokken werd gingen ze helaas naar postNL omdat we bij Sandd (helaas ook weer) niet op donderdag bezorgen.
Dat klopt niet helemaal. De gidsen van Avro, KRO en NCRV waren na een paar weken alweer terug, dat had niets met de bezorgdag te maken. De gids die terugging omdat er niet op donderdag bezorgd werd was enkel de Veronica. Overigens weet ik niet of dat echt de hoofdreden was, want bij PostNL wordt íe meestal op dinsdag bezorgd.

9
@postbode7

zo te lezen zit je dichter bij de waarheid dan Newmans. versie.. :lol:

in een persbericht van mei 2011 gaf Veronica aan weer met Postnl na de overname van dhl in zee te gaan Omdat Sandd niet op donderdag bezorgde.
En de eis van Veronica was dat de Veronica uiterlijk (de afwijkende versies) donderdag om 18 uur bezorgd moest zijn.

Sandd neemt alleen die orders aan , waarin ze ook kan waarborgen dat de klant krijgt waar hij naar vraagt.

dit betekent ook dat... de post die Sandd op dinsdag/vrijdag bezorgt niet slechts 2 x per week is.
Maar precies op deze dagen wordt bezorgd na onderlinge afspraak met de klant.
Deze wil de post op die dagen en niet op andere dagen. :P

als er 1 schaap over de dam is.. nu de Groene Amsterdammer .. er volgen er ongetwijfeld meer :lol:

10
Carla41 schreef: dit betekent ook dat... de post die Sandd op dinsdag/vrijdag bezorgt niet slechts 2 x per week is.
Maar precies op deze dagen wordt bezorgd na onderlinge afspraak met de klant.
Deze wil de post op die dagen en niet op andere dagen. :P
Twee keer per week is twee keer per week, of het nu op verzoek is of niet. Als een klant namelijk bezorging op een andere dag wenst vangt hij/zij bot bij Sandd.