Retour afzender
Geplaatst: 26 sep 2012, 10:13
Ik heb even de proef op de som genomen. Ik had Sandd poststuk gekregen die ik NIET wilde hebben. Ongewenste reclame van de vorige bewoners. Vervolgens zonder aantekeningen of wat dan ook in de Oranje brievenbus gedaan. PostNL heeft namelijk afspraak met haar concurrenten dat die post apart gesorteerd worden en aldaar afgeleverd worden. Het poststuk heb ik nooit weer teruggezien. Ik heb dat poststuk tig keer retour gestuurd met de nieuwe adresgegevens van de vorige bewoners, maar ook dat blijkt totaal zinloos te zijn.
In consumentenprogramma heeft een loterij eens gezegd: Als mensen onze post niet meer willen hebben, dan kunnen ze dat NIET doen door simpel retour afzender er op te vermelden! Dan moesten ze speciaal verzoek indienen dat ze geen post meer willen hebben en dat uiteraard naar hun postbus nummer sturen. Je hebt er A nooit om gevraagd en B: Je moet er ook nog heel veel moeite voordoen om er vanaf te komen!
In consumentenprogramma heeft een loterij eens gezegd: Als mensen onze post niet meer willen hebben, dan kunnen ze dat NIET doen door simpel retour afzender er op te vermelden! Dan moesten ze speciaal verzoek indienen dat ze geen post meer willen hebben en dat uiteraard naar hun postbus nummer sturen. Je hebt er A nooit om gevraagd en B: Je moet er ook nog heel veel moeite voordoen om er vanaf te komen!