Bikkels

1
3 maanden geleden had ik iets besteld voor mijn bikkels. Een staafmixer voor een kennisje van me. Ik was het al zowat vergeten. Nu werd ik net gebeld dat het klaar ligt op de vestiging met de vraag of ik het kan komen ophalen want het mag niet samen met de post worden afgeleverd.... :roll:
Heel vreemd, ik zou zeggen stop het in een krat en lever het af met de rest van de post...

Nou moet ik speciaal naar de vestiging om het af te gaan halen :?

Heeft iemand dat ooit aan de hand gehad ?

Re: Bikkels

4
Gewoon mee laten geven....ja, dat is waar ik op heb aangedrongen maar nee "dat mogen wij niet meer doen"..ik wist ook niet wat ik hoorde. Twee keer per week komt dezelfde chauffeur langs maar een doosje met een staafmixer mag hij niet afleveren...en tis niet eens een depot maar een grote vestiging..tis eigenlijk te gek voor woorden. :roll:
Ik heb ook helemaal geen zin om die staafmixer op te gaan halen. Is al 3 maanden geleden besteld dus missen doen we het niet... 8-)

7
Gewoon zeggen dat je het niet op kan omen halen. Heb ik ooit gedaan met een hapjespan met glazen deksel en toen hebben ze het toch maar meegegeven aan de chauffeur en die leverde alles ongeschonden af. Dus even aandringen en dan kan het toch.

8
Nou, ik heb mijn bestelling eindelijk ontvangen.

In de stromende regen kwam een medewerker van de vestiging op de brommer de bestelling afleveren.

Tja, ik vond het ook wel vreemd... :?