Ik krijg 4 cent per adresvergoeding en 2 cent straat-zetvergoeding.
Ik vind dat totaal onverdoende, het is volgens mij onmogelijk om hiermee zelfs maar een minimumuurloon mee te verdienen.
Vooral de straat-zetvergoeding vind ik te weinig. Met sorteren ben ik langer bezig als met bezorgen.
Verder vind ik het belachelijk dat je voor zware poststukken hetzelfde krijg als voor lichte enveloppen? Alleen als het totaal meer als 30 kilo is krijg je een extra terugfietsvergoeding.
En ik ben er ook over oneens dat je per adres vergoed krijg, en niet per poststuk.
Ok, het is makkelijker als je meerdere in 1 brievenbus kan stoppen, maar het is zeker meer werk als wanneer je maar 1 poststuk heb. Soms zijn de brievenbussen klein, en moet je ze toch 1 voor 1 erin doen. En trouwens, het is sowieso extra werk. OF je moet steeds iedere keer kijken of je niet meer poststukken hebt, OF je doet 1 poststuk in de bus, loopt al verder, en je ziet, Oh! Ik heb er nog 1! En je moet teruglopen!
Denk niet dat ik dit heel erg lang gaat doen, of ik moet het inderdaad kunnen combineren

Bij VSP krijg je trouwens NOG minder. Voor dezelfde wijk 2 cent adresvergoeding! Dat is de helft!