Ik meen dat dit mij beloofd is bij het ondertekenen van het contract.
Weet iemand of dit juist is of dat ik ernstig in de war ben.
Re: bonus sandd na 3 maanden werk
2Volgens mij krijg je een bonus als je iemand aanbrengt en als die drie maanden in dienst blijft dan wordt het uitgekeerdm
3klopt slagvaardige. De bonus ontvang je door het aanmelden van een andere postbezorger die 3 maanden onafgebroken bezorgt.
het zou wel mooi zijn als je een bonus krijgt als je jezelf aanmeld
het zou wel mooi zijn als je een bonus krijgt als je jezelf aanmeld
4ah ja dat zal het zijn.
Nja, er zijn veel bezorgers die al snel stoppen bij Sandd dus zo'n heel gek was het niet perse geweest.
Nja, er zijn veel bezorgers die al snel stoppen bij Sandd dus zo'n heel gek was het niet perse geweest.
5@tjaptjoy
jij kan natuurlijk iemand anders opgeven tjaptjoh
er is altijd verloop bij dit soort bedrijven met weinig uren, lage vergoedingen.
de meeste postbezorgers doen het een tijdje als vakantiewerk of zolang ze zonder echt werk zitten.
als het echt herfst wordt en er een regenbuitje valt dan haken de mooiweerlopers af
maar sandd bestaat al 15 jaar en dat geeft toch aan dat er voldoende mensen zich steeds weer aanmelden.
jij kan natuurlijk iemand anders opgeven tjaptjoh
er is altijd verloop bij dit soort bedrijven met weinig uren, lage vergoedingen.
de meeste postbezorgers doen het een tijdje als vakantiewerk of zolang ze zonder echt werk zitten.
als het echt herfst wordt en er een regenbuitje valt dan haken de mooiweerlopers af
maar sandd bestaat al 15 jaar en dat geeft toch aan dat er voldoende mensen zich steeds weer aanmelden.
6Ik zal niet weten wie haha!
Voor mij is dit tevens ook een bijbaan tot ik werk heb gevonden .
Voor mij is dit tevens ook een bijbaan tot ik werk heb gevonden .
7Is mij ook beloofd 50 euro.De eerste maand 25 dan 15 en 10..omdat de eerste 3 maanden het zwaarst zijn
8Is mij ook beloofdTjaptjoy schreef:Ik meen dat dit mij beloofd is bij het ondertekenen van het contract.
Weet iemand of dit juist is of dat ik ernstig in de war ben.
9@Tjaptjoy en Knarrepietje
He! dit is nieuw . als je het zwart op wit hebt dan zou ik bellen met je coordinator en anders het hoofdkantoor.
want beloofd is beloofd.
Succes!
He! dit is nieuw . als je het zwart op wit hebt dan zou ik bellen met je coordinator en anders het hoofdkantoor.
want beloofd is beloofd.
Succes!