Re: Bonus komt eraan

52
slagvaardige schreef:
Paaseitjes? Ik wacht zelfs nog steeds op het droge kerstbrood van Postservice. Ook niet gehad. Of je moet paaseitjes van postnl bedoelen maar die heb ik niet gezien. Haha
Die van PostNL zaten in de hah-tas, maar die heb je misschien meteen gedumpt? :-) ;-) Of werk(te) je niet op zaterdag?
Geen kerstbrood gehad van Postservice? Had de chauffeur zeker poedersuiker in zijn snor, haha.
Fijn dat je meer uurtjes hebt bij PostNL!

Edit: en ik duim dat je succes hebt met je melding

Re: Bonus komt eraan

53
Nee ik heb wel gewerkt afgelopen zaterdag maar wij hebben nog geen paaseitjes gehad. Had wel hah. Dumpen gaat niet want de vuilcontainers in de wijk zijn alleen toegankelijk met pasjes en op het depot achterlaten? Hmm gaat teamcoach JZ flippen. Haha

Misschien komen ze voor ons dinsdag. Dan is iedereen er. Niet iedereen bij ons werkt op zaterdag. Of de zetters hebben de boel opgepeuzeld en liggen nu met buikpijn op bed. Haha

Nee ik had van Postservice geen Kerstbrood. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik van 22 december tot 2 januari vrij had genomen van Postservice. Waarschijnlijk zat hij in de krat net toen ik niet meer liep. De vorige jaren kreeg ik hem wel. Ook als ik vrij had. Vreemd. Nou ja. Het was toch een gort droog AH brood. Krijg ik de volgende Kerst dat brood van afgelopen jaar.

Re: Bonus komt eraan

57
bucky666 schreef:Sandd zou zich diep moeten schamen voor het samenwerken met onderaannemers, die via een schijnconstructie (de OVO) postbezorgers uitbuiten.
Dat dit anno 2015 nog kan, is een grote schande voor de rechtstaat die Nederland zou moeten zijn!
Niet alleen via onderaannemers.........maar ook rechtstreeks en inclusief CAO) postbezorgers. OVO systeem is basis van de Sandd-carousel ; het liefst zou Sandd iedereen weer in deze attractie stoppen , maar wettelijk gezien mag dit niet.
Het OVO systeem , wat we zelf allemaal zo graag willen ? , is een basis voor onderbetaling.Om de politiek tevreden te stellen ,deels handig omgeleid naar een uitgeklede CAO waarbinnen eigen postbezorgers/werknemers door nevelige Normeringssystematieken, beneden wettelijk minimumloon worden uitbetaald.
Postbezorger Sandd

Re: Bonus komt eraan

60
Jahoor! De paaseitjes zaten er bij ons vandaag bij. In een van de tassen met hah! Goed zoeken want ze zaten bij mij onderin. Hahaha toen ik de Gamma in mijn fietsmand deed en de tas op wilde vouwen kwam het zakje eruit rollen. Hmmm lekker.

Ik kreeg zelfs nog een banaan van iemand onderweg. En eitjes erbij. Yummie yummie.
cron