Re: Bonus komt eraan

42
@singeltje

Jij bent ovo-er toch singeltje :?: .
Dus alles wat je ontvangt = bruto en aan het eind vh jaar moet je nog belasting afdragen.
ik heb een arbeidscontract en bij mij is de belasting er al af. dat is het verschil.

Re: Bonus komt eraan

44
bucky666 schreef:Bonus is een grove aanfluiting!! :evil:

Werk al zo'n 4 jaar bij Sandd en komen ze met een bonus van 70 euro. :cry:
Ik krijg zelfs helemaal niets! (werk ook al 4 jaar als bezorger, maar dan bij onderaannemer die notabene aangesloten is)

Re: Bonus komt eraan

45
slagvaardige schreef: Ik krijg zelfs helemaal niets! (werk ook al 4 jaar als bezorger, maar dan bij onderaannemer die notabene aangesloten is)
Sandd zou zich diep moeten schamen voor het samenwerken met onderaannemers, die via een schijnconstructie (de OVO) postbezorgers uitbuiten.

Dat dit anno 2015 nog kan, is een grote schande voor de rechtstaat die Nederland zou moeten zijn!

Re: Bonus komt eraan

47
slagvaardige schreef:Ik vraag me af of het in eigen zak gestoken wordt of dat ze het misschien niet kunnen betalen. Reken maar dat ik hier achterheen ga.

Ik neem een hoop, maar hier ben ik echt p#slink over.
Zou ik ook zijn, maar het probleem is dat je in je eentje nooit veel kan uitrichten bij zo'n grote organisatie. Eigenlijk zouden we zelf een bond moeten beginnen via dit forum. Stel dat we 20 man (of vrouw) bij elkaar kunnnen krijgen, dan staan we toch een stuk sterker! :idea:

Re: Bonus komt eraan

49
slagvaardige schreef:
bucky666 schreef:Bonus is een grove aanfluiting!! :evil:

Werk al zo'n 4 jaar bij Sandd en komen ze met een bonus van 70 euro. :cry:
Ik krijg zelfs helemaal niets! (werk ook al 4 jaar als bezorger, maar dan bij onderaannemer die notabene aangesloten is)
Zuur is het wel :-( Geen wonder dat ze sommige wijken hier aan de straatstenen niet kwijt kunnen (nou ja, figuurlijk dan).
Ik vraag me af of de onderaannemer wel zou kunnen blijven bestaan als ze netjes (minimum uurloon) zouden betalen.

Heb je al wel een paaseitje gescoord? :-)

Re: Bonus komt eraan

50
Ik heb zo'n vermoeden dat hun financiën het niet toelaten.

Ach, heb er nu een paar contractuurtjes voor Postnl bijgekregen. Mag dat vanaf deze week gaan doen dus van de honger zal ik niet omkomen..

Hoewel.. paaseitjes? Nog niet gezien. Volgende week heb ik vrij genomen ivm inwerken nieuwe wijken erbij op woensdag en vrijdag voor Postnl. Dan ben ik in ieder geval van di t/m za bezig. Handig dat het intern opgelost kon worden. Haha

Paaseitjes? Ik wacht zelfs nog steeds op het droge kerstbrood van Postservice. Ook niet gehad. Of je moet paaseitjes van postnl bedoelen maar die heb ik niet gezien. Haha
cron